Halo allemaal,
Bewust heb ik een paar dagen afgewacht wat er zou gebeuren na mijn post.
En ja, die was -ook bewust- behoorlijk ongezouten. (hier kom ik onderaan op terug)
Ik constateer het volgende:
Er zijn mensen die zeggen tevreden te zijn met MRA. Ik geloof dat zeker!
Er zijn ook mensen die zich op punten herkennen in mijn ervaringen. Waarvoor dank!
Er zijn mensen die reageren op de man, i.p.v. de bal...
Er zijn mensen die op tamelijke hautaine manier reageren (burrrp)
Er zijn mensen die mijn competenties in twijfel trekken
Er zijn mensen die niet goed lezen en vervolgens een 'verkeerde afslag pakken'
Er zijn mensen die aannames doen, zonder wederhoor
Er zijn mensen geen kritiek op MRA verdragen en alles recht willen praten
Er is zelfs iemand die aandringt bij de beheerders om deze post te sluiten... (Wat op mij overkomt als politiek gedrag van een bepaalde kleur: wat niet zint, wil men niet of anders horen.. Oeps daar ga ik weer)
Niemand vroeg mij naar mijn set-up. (iPhone, Carplay, Ridernav R7M)
Nu de uitleg waarom ik deze provocerende post heb geplaatst.
Een tijd geleden heb ik posts geplaatst die gingen over het gebruik van MRA met Android auto en een Chigee AIO5 en verschillende Carpuride modellen. (Dus destijds: geen iPhone en geen Carplay)
Toen gebeurde, in zekere mate, het zelfde als deze keer: Het was niet waar, of het lag aan mij.
Er was zelfs een goeroe die beweerde dat een Chigee/Carpuride niets meer was dan een spiegel van je telefoon. (Die ging dus even in al zijn 'deskundigheid' voorbij aan het feit dat Android auto en Carplay tamelijk lastige integratieplatformen zijn tussen twee architecturen waar app-ontwikkelaars mee moeten worstelen.)
Destijds werd ik ook niet serieus genomen in mijn kritiek en de stelling dat MRA i.c.m. AA en ongeacht type 'head unit' totaal onbruikbaar was... Maar man man man, wat had ik gelijk - zo is later gebleken. Want er waren nog vele stappen nodig om het te brengen waar het nu is.
Mijn dank gaat uit naar de reageerders die wel in staat waren om goed te lezen, te begrijpen en op de bal te blijven spelen en ook hun eerlijke kritiek hier durfden te uiten.
Zo, dit gezegd hebbende zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat mijn post nu word gesloten