MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Kan route niet berekenen op Android telefoon

[App] Problems, Bugs and other Issues
    9
    55
    5595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Coenox
      Coenox last edited by

Is er nu al een oplossing voor dit probleem? Ik ben net overgestapt van iPhone op Android en wilde de navigatie in de auto uitproberen. Bij simpel A naar B (favoriet of ingevoerd adres) krijg ik dit probleem al. Na het verschijnen van de route, druk ik op het gele pijltje en krijg ik "Kan route niet berekenen". Maakt niet uit waar ik ben. Rest van de app werkt gewoon, kan mijn routes zien. Op mijn iPhone werkt alles op dezelfde lokatie gewoon nog.

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @Coenox last edited by

@Coenox, Daar is iets meer informatie voor nodig. Gebruik je een bochtige optie? Heb je een actieve internetverbinding? Staat offline navigeren aan? Heb je Offline kaarten gedownload?

Ik denk dat de combinatie van bochtige opties en geen internet dat probleem kan veroorzaken. Het starten van track navigatie kan namelijk alléén online.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Coenox 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Coenox
          Coenox @Con Hennekens last edited by Coenox

@Con-Hennekens

Gewoon rechtuit, 40 km, naar mijn werk. Ik zit nu thuis op de WiFi. Dus prima internet verbinding. Lopen of op de fiets gaat wel. Motor of auto niet. Kaarten downloaden kan ook niet. Al mijn andere programma’s (TomTom Go, Google maps, Beeline) werken wel. Ik kan ook mijn routes downloaden in MRA. Op de iPhone werkt de MRA navigatie wel.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Hans van de Ven MR.MRA
            Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Coenox last edited by

@Coenox

Wat voor telefoon gebruik je?

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Coenox
              Coenox @Hans van de Ven MR.MRA last edited by Coenox

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master

Een Samsung S23 Ultra met Android 14. Ik ga het straks nog even op de S24 Ultra van mijn vrouw proberen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Corjan Meijerink
                Corjan Meijerink administrator last edited by

Gebruik je mogelijk een VPN? We hebben in het verleden gezien dat sommige gebruikers om die reden niet met de HERE servers kunnen verbinden.

Coenox Theo Knarren 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • Coenox
                  Coenox @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink

Nee, gebruik ik niet. Het is me een raadsel. Heb de app ook al twee keer opnieuw geïnstalleerd.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Hans van de Ven MR.MRA

@Coenox

Draait er misschien een app mee die de boel blokkeerd? Die ben ik al eens tegengekomen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Coenox
                      Coenox @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

Ik had alle apps al een keer afgesloten. Inmiddels lijkt het probleem opgelost te zijn door de telefoon opnieuw opnieuw op te starten. Dank voor het meedenken!

• Coenox
                        Coenox @Coenox last edited by

En het probleem is weer terug… opnieuw opstarten helpt nu ook niet.

RetiredWingMan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • RetiredWingMan
                          RetiredWingMan @Coenox last edited by

@Coenox do you get the same error it you have downloaded maps and offline navigation enabled? I also tried with airplane mode on. No issues here.

2010 GL1800 Goldwing using Samsung Galaxy S20 5G Android 13.

• Coenox
                            Coenox @RetiredWingMan last edited by Coenox

@Doug-Robinson

I get an error when I try to download offline maps. I think this is part of the problem.

Hans van de Ven MR.MRA RetiredWingMan 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • Hans van de Ven MR.MRA

@Coenox

Waar wil je de kaarten opslaan? Op je toestel of op een sd-kaartje?

Coenox 1 Reply Last reply Reply Quote -1
                              • Theo Knarren
                                Theo Knarren @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink nee ik gebruik geen vpn. Frappant is echter dat het gewerkt heeft en nu sinds enkele weken de foutmelding

Jack van Tilburg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Jack van Tilburg
                                  Jack van Tilburg Banned @Theo Knarren last edited by

@Theo-Knarren
                                  Kun je het moment nog herinneren torn het nog werkte en weet je of er (en wat) iets verandert is op jouw smartphone? Denk dan aan een applicatie (ook Nexy) of een ander update. Iets vreemds gezien bij het gebruik van een internetpagina?
                                  Maakt niet uit wat en/of het iets met MRA te maken heeft?

Theo Knarren 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Theo Knarren
                                    Theo Knarren @Jack van Tilburg last edited by

@Jack-van-Tilburg nee niks gezien of gemerkt waardoor deze fout zou kunnen ontstaan

Jack van Tilburg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Jack van Tilburg
                                      Jack van Tilburg Banned @Theo Knarren last edited by Jack van Tilburg

@Theo-Knarren
                                      Nee. Maar ik vroeg dan ook niet of er iets was dat de storing kan veroorzaken. 🙂

• Coenox
                                        Coenox @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Kan route niet berekenen op Android telefoon:

@Coenox

Waar wil je de kaarten opslaan? Op je toestel of op een sd-kaartje?

Mijn toestel heeft geen mogelijkheid tot een SD kaart. Maar zo ver komt het niet eens. Ik krijg al een foutmelding voordat ik überhaupt een kaart kan kiezen.

• Referenced by  Jack van Tilburg Jack van Tilburg 
                                        • Jack van Tilburg
                                          Jack van Tilburg Banned last edited by Jack van Tilburg

Ik heb sterk de indruk dat deze twee topics hetzelfde issue beschrijven en dat de twee melders in beiden actief zijn. Dat helpt niet bij de analyse en het mogelijke advies.
                                          Is het een idee dat een moderator deze topics samenvoegt?

I have the strong impression that these two topics describe the same issue and that the two reporters are active in both. That does not help with the analysis and possible advice.
                                          Would it be an idea for a moderator to merge these topics?

Kan route niet berekenen

Kan route niet berekenen op Android telefoon

• Referenced by  Jack van Tilburg Jack van Tilburg 
                                          • Coenox
                                            Coenox @Jack van Tilburg last edited by

@Jack-van-Tilburg

Klopt, graag samevoegen inderdaad.

• 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            ACTIVE USERS
                                            POPULAR TOPICS
                                            • (afwijkende) pauze tijd wordt niet meegenomen in de planner

• Routes in mappen niet meer zichtbaar.

• Meldingen niet weg te klikken

• Closed Roads not recognised (HERE, TomTom) in Montenegro

• Geen geluid

MY GROUPS