Kan route niet berekenen
-
Als ik een bestemming invoer in MRA toont hij mij de gewenste route. Als ik vervolgens de navigatie tracht te starten door op de gele button te drukken krijg ik melding "kan de route niet berekenen" Wanneer ik de optie te voet of fiets kies, kan ik wel navigeren via de gele button. Is om horendol van te worden. Heb reeds diverse malen MRA gedeinstalleerd en het geïnstalleerd
-
@Theo-Knarren Net overgestapt van iPhone op Android en heb hetzelfde probleem.
-
@Coenox mijn inziens moet er een bug zitten in de software..Vreemd is echter dat ik tot voor enkele weken met MRA probleemloos kon navigeren.
-
@Theo-Knarren Op mijn iPhone werkt het allemaal nog, op mijn Android toestel niet.
-
Zowel op mijn iPhone alsop mijn Samsung wordt de route naar het opgegeven adres gewoon berekend en kan ik navigatie starten.
-
@Coenox en @Theo-Knarren
Werkt de navigatiefunctie wel bij ander opties? Zoals het rijden van een route of het navigeren naar één van jullie favorieten? -
@Jack-van-Tilburg said in Kan route niet berekenen:
@Coenox en @Theo-Knarren
Werkt de navigatiefunctie wel bij ander opties? Zoals het rijden van een route of het navigeren naar één van jullie favorieten?Nee, navigeren naar favorieten werkt niet, navigeren naar een ingevoerd adres ook niet. Offline kaarten ophalen gaat ook niet.
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Kan route niet berekenen:
Zowel op mijn iPhone alsop mijn Samsung wordt de route naar het opgegeven adres gewoon berekend en kan ik navigatie starten.
Dat is fijn voor je, Hans. Maar lost ons probleem niet op. Op mijn iPhone werkt het ook prima. Op mijn Samsung wordt de route wel berekend, maar kan ik de navigatie niet starten. Hij zegt ‘Geen internet verbinding. Kan route niet berekenen.
-
@Theo-Knarren
Elders op dit forum:
@Coenox saidIk had alle apps al een keer afgesloten. Inmiddels lijkt het probleem opgelost te zijn door de telefoon opnieuw opnieuw op te starten. Dank voor het meedenken!
-
Dank je, Jack. Dacht dat ik het zelf ook hier neer had gezet. Maar niet dus.
-
En het probleem is weet terug. Heropstarten werkt ook niet meer.
-
@Jack-van-Tilburg als ik bij navigeren kies voor de optie te voet of fiets werkt het zoals het hoort
-
Kun je wel kaarten downloaden? Werkt bij mij ook niet.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Ik heb sterk de indruk dat deze twee topics hetzelfde issue beschrijven en dat de twee melders in beiden actief zijn. Dat helpt niet bij de analyse en het mogelijke advies.
Is het een idee dat een moderator deze topics samenvoegt?I have the strong impression that these two topics describe the same issue and that the two reporters are active in both. That does not help with the analysis and possible advice.
Would it be an idea for a moderator to merge these topics? -
-
-
@Jack-van-Tilburg klopt ben in beide groepen actief.om de ernst van het probleem aan te geven.
-
@Theo-Knarren
Dat maakt het niet makkelijker om een oplossing te vinden hoor.
Ik zou adviseren om in dit topic geen berichten meer te plaatsen. -
@Jack-van-Tilburg okay, maar waar kan ik dan de voortgang van het probleem volgen??
-
In https://forum.myrouteapp.com/topic/6042/kan-route-niet-berekenen-op-android-telefoon/38 staat nu de meeste info. Ik stel voor die verder te gebruiken. Ik heb ook een ticket aangemaakt. Zodra ik meer weet zal ik dat in dat draadje melden.
-
Zoals gezegd; volgens mij zijn er twee topics over hetzelfde probleem. Voor het gemak van de helpers ia het prettig als activiteiten in 1 topic voortgezet worden. Dan is het voor ieder beter te volgen.
Kan route niet berekenen op Android telefoon
Maar het is slecht een voorstel hoor -
@Coenox okay, dank je
-