MyRoute app toont geen kaart meer
-
Na de update afgelopen week toon de MyRoute app op mijn telefoon geen kaart meer. Alle buttons en andere functies worden wel getoond maar geen kaart en locatie meer. Voor de update werkte alles wel en heb ik nog een route gereden.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.
Ik kan wel een route selecteren maar zodra ik open route of navigeer druk krijg ik geen kaart, route of locatie toe zien, alleen een leeg wit scherm met de buttons. Ik kan wel andere type kaarten selecteren maar geen van de opties werktHet is een motorola G6 met Android versie 9.
Ik heb een Gold en Navigation abbonement.Op een andere telefoon werkt alles wel gewoon maar die ik op de motor gebruik dus niet meer
-
Verwijder de internet geschiedenis en cache eens van je telefoon
-
@Hoanemans Ik heb dus hetzelfde probleem. Ook alles cookies en zo verwijderd. Zelfs de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen maar probleem blijft. Ik heb een Samsung Galaxy en heb een ticket aan gemaakt. Maar ben wel benieuwd wanneer het weer bij jou werkt.
-
@Hoanemans Ik heb dit probleem vaak als ik de app vanuit de achtergrond weer start. De app afsluiten en opnieuw opstarten verhelpt het probleem vaak.
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA helaas heeft het verwijderen van de cash en internetgegevens geen effect. Nog steeds een leeg scherm.. op andere navigatie apps als Waze en tomtom GO Ride op dezelfde telefoon zie ik wel een kaart en werkt de navigatie gewoon..
-
@Bas-Schoren Nee helaas werkt dat niet. Alles afsluiten, de telefoon afsluiten en zelfs een complete herinstallatie van de app met opnieuw inloggen hebben geen effect..
-
@Paulusma is het ook sinds de laatste update? En is een ticket iets anders als het hier melden? Misschien moet ik dan ook nog ergens een ticket aanmaken?
-
Dien even een ticket in via de website. Geef ook meteen je telefoon gegevens door. Merk, type, versie besturingssysteem
-
Since several updates back, Android devices older than 10 seem to have this problem. I've seen reports that the problem also appears on Android 10 but can generally be fixed with a restart.
-
s24+ android14 has it too.
Force closing and restarting app is the workaround -
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA ik heb een ticket aangemaakt..
-
@Edwin_M
Nope, tried it on my motorola G6 with Android version 9 but after restarting te app still no maps, routes or location. It started with the last update a few day ago. Last weekend I did a route whitout any problems. -
@Hoanemans, try a force close from with the android system settings menu, under apps - MyRoute-app.
-
@Hoanemans En ticket is iets anders als het melden in het forum. Bij een ticket gaan de programmeurs kijken naar een oplossing.
-
@Con-Hennekens tried it but no success, still no map visible.. I think it has something to do with the update. Never had any issue until that update was installed last week.
-
Bij mij net hetzelfde na de update, mijn ander toestel heeft nog geen update en daar werkt het nog perfekt
-
Ik heb sinds enkele weken hetzelfde probleem (iPhone 13 Pro Max). Hieronder een aantal screendumps die het laten zien.
Het volgende gedaan:
- de beta versie verwijderd
- opnieuw geïnstalleerd
- kaarten opnieuw gedownload
Niets mocht helpen.
Op deze manier valt er absoluut niet meer te navigeren. -
@Dikke-Wim Dit is echt super vreemd. Ik gebruik zelf ook een iPhone 13 Pro Max voor de navigatie en heb werkelijk tientallen uren getest zonder ook maar 1 probleem, zowel in combinatie met Apple CarPlay als zonder. Ik ken nog iemand met hetzelfde probleem, die is op kantoor geweest, Corjan is daar 8 uur mee bezig geweest, maar kan (nog) niets vinden, dus het staat hoog op onze lijst.
Mag ik je 2 dingetjes vragen?:
-
Wil je het nog een keer proberen, maar dan in de offline modus (kaart moet dan wel gedownload zijn);
-
Gebruik je misschien een extra beveiliging, een virusscanner app, of misschien een VPN verbinding? Ik had eerst ook een VPN verbinding, maar veel apps werden toen erg traag, die heb ik dus verwijderd.
Ik hoor graag van je en alvast bedankt!
-
-
Ik heb ook de offline modus geprobeerd maar werkte ook niet. Kaarten gedownload. Van Nederland. Ook de update gedaan voor de kaart. Mijn telefoon is stand alone. Geen vpn en geen virusscanner erop. Er staan twee apps op. De bmw app en jullie app. Als je nog meer wilt weten vraag gerust.
-
@Paulusma Volgens mij heb jij een wat oudere Android versie op je smartphone staan? Of heb ik dat verkeerd begrepen? We weten dat onze Here SDK die oudere Android versies niet meer ondersteund. We kijken wel of dat nog aangepast kan worden.