Kronkelroutes zonde van benzine
-
Matige kwaliteit routes bij alle categorieën kronkelroutes.
Vorig weekend in het Wuppertal gereden met vrienden op de motor. Met die optie kronkelige routes gehoopt op heuvels, S bochten en hoogteverschillen, maar dat zit er niet bij. In plaats via de vele kronkelige routes te rijden reden we door dorpskernen, industrieterreinen en dat terwijl er zoveel in deze buurt kan. Mijn verzoek is om hier meer rekening te houden bij de kronkelroutes, deze zijn alleen leuk als er iets te zien of te beleven is. Nu is het alleen omrijden.
-
@FoggyDutch Generated routes can be edited to suit your needs, but better than that, you could create your own twisty route, it really is easy using the best route planning tool available MyRoute-app RoutePlanner.
-
inderdaad de functie in de app en website zijn matig in vergelijk met tomtom map keuze. onderweg is het dan lastig om iets snel te creeren. ik gebruik dan kurviger app en export track en laad die in navi en myroute app. Nick heeft gelijk als hij zegt creer iets en ga daar mee aan de slag. mijn ervaring is dat dit niet altijd even handig is op een tablet. heb je laptop mee dan zal het wel mee vallen.
-
@FoggyDutch said in Kronkelroutes zonde van benzine:
Matige kwaliteit routes bij alle categorieën kronkelroutes.
Vorig weekend in het Wuppertal gereden met vrienden op de motor. Met die optie kronkelige routes gehoopt op heuvels, S bochten en hoogteverschillen, maar dat zit er niet bij. In plaats via de vele kronkelige routes te rijden reden we door dorpskernen, industrieterreinen en dat terwijl er zoveel in deze buurt kan. Mijn verzoek is om hier meer rekening te houden bij de kronkelroutes, deze zijn alleen leuk als er iets te zien of te beleven is. Nu is het alleen omrijden.
Dit is niet alleen te danken aan de optie "kronkelroutes". Ook degene die de route wil rijden dient de route eerst goed te bekijken waar deze zoal heen gaat.
Ik heb nog nooit de standaard aanwezige opties blindelings gebruikt. Als ik dat doe, dan controleer ik de route altijd nog handmatig.
-
@Nick-Carthew said in Kronkelroutes zonde van benzine:
but better than that, you could create your own twisty route, it really is easy using the best route planning tool available MyRoute-app RoutePlanner.
Now this a comment to my heart. auto generated routes seem only valuable in the unlikely event that you did not have time top prepare one yourself