Tussenstop/routepunt toevoegen tijdens navigeren
-
Hoe kan ik een tussenstop/routepunt toevoegen tijdens het navigeren?
-
Maximaal inzoomen op de route op het punt waar je een extra punt wil toevoegen en daar dan lang drukken. Vergt wel enige oefening
-
Ja, het gaat niet altijd goed. Bij mij wordt het meestal een nieuw laatste punt in de nummering. Maar gelukkig kun je dan in de routepuntenlijst het punt naar de juiste positie verschuiven en dan wordt het nummer aangepast zodat het geheel weer klopt.
-
Ja, het gaat niet altijd goed. Bij mij wordt het meestal een nieuw laatste punt in de nummering. Maar gelukkig kun je dan in de routepuntenlijst het punt naar de juiste positie verschuiven en dan wordt het nummer aangepast zodat het geheel weer klopt.
@white.mouse @marinus-van-deudekom
Bedankt voor de reactie.
ik bedoel wel tijdens het navigeren als je een routes het rijden bent.. jullie ook?
Want dit lukt mij absoluut niet! -
Volgens mij moet je de route dan inderdaad stoppen alvorens je hem kunt bewerken!
Ik heb het nog niet bij de hand gehad dus dan zou ik het uit moeten proberen! -
@Vosje als je tijdens het navigeren ergens op de kaart lang klikt dan plaatst de app daar een routepunt in de vorm van een viapunt (handsymbool). Je wordt dan verplicht langs dat punt geleid. Overigens lijkt mij dat logisch omdat je dat punt anders niet had toegevoegd! Op die manier kan je tijdens het navigeren ook punten verderop in de route toevoegen.
-
@Vosje als je tijdens het navigeren ergens op de kaart lang klikt dan plaatst de app daar een routepunt in de vorm van een viapunt (handsymbool). Je wordt dan verplicht langs dat punt geleid. Overigens lijkt mij dat logisch omdat je dat punt anders niet had toegevoegd! Op die manier kan je tijdens het navigeren ook punten verderop in de route toevoegen.
@Rob-Verhoeff dit werkt niet bij mij niet...
-
@Rob-Verhoeff dit werkt niet bij mij niet...
@Vosje Ik heb dat zojuist nog geprobeerd in de 5.1.0-462 versie (de laatste publieke versie onder Android en iOS) en daar werkt dat precies zoals ik heb beschreven! Het werkt zo i.i.g. voor zelf gemaakte routes (met routepunten) als voor een rit naar een 'Bestemming'.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better š
Register Login