Moduis "Fiets" Navigatie "Volg de lijn"
-
Gisteren wou ik de navigatie gebruiken op de fiets, dit enkel om de route naar huis in mijn oortjes te horen. Ik heb geen houder op de fiets om het scherm te zien.
Toen ik de navigatie-app opende en mijn gemaakte route opende, kreeg ik enkel "volg de lijn" als mogelijkheid. Normaal zou het moeten zijn "navigeer". Wat doe ik verkeerd?
De route gaat uiteraard over wegen die niet bedoeld zijn voor ander verkeer... zoals jaagpaden en dergelijke. Iemand een oplossing hiervoor. NU moest ik op een kruispunt telkens mijn GSM uithalen om te kijken welke richting ik uit moest. Dank bij voorbaat. -
undefined Nick Carthew moved this topic from [Web] Problems, Bugs and other Issues
-
Gisteren wou ik de navigatie gebruiken op de fiets, dit enkel om de route naar huis in mijn oortjes te horen. Ik heb geen houder op de fiets om het scherm te zien.
Toen ik de navigatie-app opende en mijn gemaakte route opende, kreeg ik enkel "volg de lijn" als mogelijkheid. Normaal zou het moeten zijn "navigeer". Wat doe ik verkeerd?
De route gaat uiteraard over wegen die niet bedoeld zijn voor ander verkeer... zoals jaagpaden en dergelijke. Iemand een oplossing hiervoor. NU moest ik op een kruispunt telkens mijn GSM uithalen om te kijken welke richting ik uit moest. Dank bij voorbaat.@Pierre-Brecka
Fietsroutes volgen alleen de lijn.Cycling routes are only follow the line.