6 Sept 2024, 12:18

@Jan-50 and @Michel-van-Hagen-MRA-Founder

Met behulp van een vertaler dus excuseer mijn Nederlands.

Ik heb ook problemen gehad met soortgelijke instanties, vooral sinds ik Build 4.3.1 - 335 gebruik. Het wijzigen van 'Zoomaanpassingen' in de navigatie-instellingen van 'Junctions' naar 'On' lijkt het begin te zijn geweest van de problemen met vastlopen op CarPlay, verlies van lijn enz.

Van hieruit
IMG_0413.PNG

Aan
IMG_0415.PNG

Ik heb gemerkt dat wanneer ik de kaart op CarPlay verlies, de foto ultra is ingezoomd.

thumbnail_IMG_0419.png

Bovendien leek het verlies van de blauwe lijn in CarPlay te zijn toen de app 'offline' ging, waarbij het pictogram werd gewijzigd in de standaardinstelling en tracking vreemd was in CarPlay.
Alles ok op de iPhone wel..

thumbnail_IMG_0420.png

English:
Using a translator so excuse my Dutch.

I have also been having problems with similar instances, particularly since using Build 4.3.1 - 335. Changing 'Zoom Adjustments' in Nav Settings from 'Junctions' to 'On' appears to have been the start of the problems with freezes on CarPlay, loss of line etc.

I have noticed that when I lose map on CarPlay, the picture has ultra zoomed in.

Additionally, loss of Blue Line in CarPlay appeared to be when the app went 'offline' with a change in icon to default and tracking being strange in CarPlay.

Everything ok on the iPhone though.v