6 Sept 2024, 22:16

@Bart-DM Ja, ik ben er zeker van overtuigd dat de MRA routeplanner en MRA navigation Next super goede producten zijn. Echt heel goed in elkaar gezet in inspelend op de behoefte van rijders. Ik denk dat er niks beters bestaat voor navigatie via een telefoon!

Mijn teleurstelling zit 'm alleen in de beperkingen die ik tegen kom bij toepassing van Android Auto. Daar had ik mijn zinnen op gezet in combinatie met de aanschaf van een Carpuride. Maar misschien ben ik, als nieuwe MRA gebruiker, iets te ongeduldig en moet ik even in tunen op de huidige stand van de ontwikkeling van MRA i.c.m. AA.
Ik zal de verdere ontwikkeling, waar ik zeker vertrouwen in heb, met belangstelling afwachten. Dat er, ondanks beperkingen die AA/CP opleggen, nog best veel beschikbare mogelijkheden zijn voor verbetering blijkt bijvoorbeeld uit hoe ver Sygic via AA al is. Dus het zal een kwestie van tijd zijn.👍

Ik denk overigens dat MRA hiermee een hele mooie voorsprong gaat nemen want bijvoorbeeld Calimoto heeft officieel gemeld dat men geen ontwikkelingen gaat doen voor Android Auto. (Naar mijn idee zal Calimoto door dit strategische besluit een achterstand gaan opbouwen waardoor ze hun aandeel in deze onvermijdelijk opkomende markt met zekerheid gaat mislopen.)