Surprise launch: MRA Routeplanner 1.1. is now available for everyone

• Hmmm, I notice that in the mobile app, the new waypoint menu is too wide for my OnePlus 6, which is definitely not a small screen. The previous and next arrows of the menu are ending up behind the icons on the left and the arrows themselve are cut off.

I do also notice that the improved "in-between" adding of waypoints is not implemented in the mobile app? I still have to press the screen onto the black route and hope for the best for the waypoint to be added as in-between. It would be nice to see the App automatically detect when hovering with the "crosshair" over the route, that a waypoint in between can be added by the same "add waypoint" button 😎.

I think some fine-tuning must take place☺️.
    Screenshot_20201120-214421.jpg

• I do like the calculator function, I organise rideouts and timing coffee breaks/lunch stops is important, I used to check the time elapsed by counting the incremental times in the waypoints list but this calculation tool is so much easier.

• @Timo-Martosatiman-MRA Feature requests:

• the ability to change the starting date and time that was set when creating the route
    • a button to store the adress of the waypoint in the waypoint note, before changing the name and this information is lost. It would even be better if this info would also be preserved when creating a favorite
    • for the web version, show all buttons on the pop up instead of having a button to hide/unhide
    • an option to have the calculator open (similar to the height graph) while building the route

• Is there or will there be, a way to extend the bar on the left hand side of the map, to the right? Currently it isn't wide enough to show the pause time (shown in red) that I've entered for a waypoint. Thanks.

• De handjes vind ik onhandig en overbodig, de balon is beter te plaatsen. Het icoontje als je de route wilt verleggen is zeer onduidelijk door het zwart en je moet dus twee keer schuiven om de invoeging op zijn plaats te zetten. mag wat mij betreft gewoon een ouderwets punt bolletje zijn. zou ook handig zijn als je daar voor zelf kunt kiezen hoe je dit in wilt stellen. Ik zelf vind de kleine rondjes zoals je bij basecamp hebt bijvoorbeeld handig werken omdat je deze op de route kunt zetten en er als het ware doorheen kijkt. Verder blijft het een geweldig stukje software voor vele uren voorpret.

• @StefanHummelink Stefan, heb je gezien dat dit inmiddels is opgelost? De pijlen staan nu in het venster.Screenshot_20201124-204428_Chrome.jpg Screenshot_20201124-204616_Chrome.jpg

• @Arno-van-Lochem Hoi Arno, nee dat had ik nog niet gezien;) Mijn motor staat inmiddels in de schuur te wachten op lente weer, dus MRA staat bij mij alleen nog open in het Forum haha! Goed om te zien dat ze snel dit soort tweaks kunnen doorvoeren. Top weer van MRA! 🙂

Log in to reply

Ambassadors
Want to participate in the MyRoute-app community, get recognized and grab cool rewards? Perhaps you'd like to become a MRA Ambassador.
ACTIVE USERS
POPULAR TOPICS MY GROUPS