Rare benamingen op mijn kaarten.
-
Ik zie tijdens het maken van ritjes telkens rare wegen met wat lijkt op Russische straatnamen, die wel verdwijnen als ik er op inzoom.
-
@lucien-4 Bedankt voor het melden, we gaan kijken wat er aan de hand is.
-
@lucien-4, Er worden straatdelen getoond die er in werkelijkheid helemaal niet zijn. Ook die Malham Grove lijkt me tamelijk misplaatst. Volgens mij hebben we lang geleden dit ook al eens aan de hand gehad. Dat si toen snel opgelost, maar ik ken de achtergrond niet meer.
-
OpenStreetMap is een openbare kaartleverancier waar iedereen over de hele wereld aan bij kan dragen.
Helaas zijn sommige gebruikers na het opbouwen van een bepaalde reputatie gebruikt voor malafide praktijken.De kaartleverancier is bezig met het terugdraaien van deze foutieve "bewerkingen".
-
@Corjan-Meijerink, bewuste sabotage dus?
Sjezus... Je moet maar een hobby hebben... -
@lucien-4 als je deze tekst door de vertaler haalt, komt er iets onbehoorlijks uit over hun president
-
@Marinus-van-Deudekom, Activisme als hobby dus
-
@Con-Hennekens ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik wilde weten wat er stond. Toen ik dat zag, wist ik dat mensen met slechte intenties deze straatnamen of misschien wel teksten behorende bij een icon op die straat plaatsen om te beledigen
Ik hoop dat het snel wordt opgelost door OSM -
If the text is insulting Putin maybe it would be better if it remained
-
@Marinus-van-Deudekom, niet iemand zijn hobby dus, maar eerder activisme. Geen belediging aan Putin kan misplaatst zijn . Maar iets aan die tekst lijkt eerder het omgekeerde. MIsschien wel Poetin's eigen "hackers".