Mail with New Prices and changes in 2020 ???
-
Dear people,
All current subscriptions remain the same in price and function.
We will keep the new product secret for a while .Extending an existing subscription is unfortunately not possible on the website, but can be done via support.
Team MyRoute app
-
Michel, in de omschrijving van een Lifetime abo staat dit
Maar als ik de mail goed begrijp komen er dus "toekomstige functies" in MRA die NIET in dit abo zitten?Ik zou het best begrijpen dat er een neven-product komt waar nieuwe functionaliteit in zit. Zoals video of andere communicatie opties. Maar een hoogte-profiel is toch wel inherent aan de functie van routeplanner, dus ik denk dat veel mensen boos worden als dat niet in hun standaard MRA pakket zit.
Persoonlijk wil ik graag betalen voor de functionaliteit van MRA. Maar ik wil toch opwerpen dat velen, net als ik, slechts sporadisch gebruik maken van de software. Een té grote step-up in kosten zal hen terug "dwingen" naar andere opties. Ik snap de onrust die over die mail ontstaat dus heel goed.
Een deel van die onrust ontstaat over de button "upgrade", wat impliceert dat je iets met je bestaande abonnement kunt doen. Echter weet niemand waar je naar toe upgrade (want dat houden we nog even geheim), en ook niet wat het prijsverschil is met een latere upgrade. Mensen willen dus wel upgraden (getuige de vragen over het opschuiven van de eind-datum na een upgrade). Die button zou dus moeten luiden: "koop nu nog voor de huidige prijs", waardoor mensen die al een betaald abo hebben weten: "hoeft niet want heb ik al". Waarmee meteen ook duidelijk is dat alle reeds betalende abonnees beter uitgesloten hadden kunnen worden van deze mailing. Hij is duidelijk gericht op de "gratis" accounts.
-
@Hans-van-de-Ven-RouteXpert said in Mail with New Prices and changes in 2020 ???:
If you already have an All-in-one package, the new extensions will be added for free, users of a gold og Navigation subscription will have to pay extra if they want to be able to use the extensions.
Some extensions may also be available in the Gold version.Ten tijde dat ik abonnee werd was er nog geen all-in-one package. Toen Navigation beschikbaar kwam heb ik dat dus apart aangeschaft. Ik mag aannemen dat alle extensies òf in MRA zitten òf in Navigation. Aangezien het all-in-one package uit deze 2 onderdelen bestaat, en ik die allebei heb, vind ik dat ik ook recht heb op de eventuele extensies. Als dat niet het geval is, wordt het wel erg doorzichtig dat MRA van zijn lifetimeklanten af wilt...
-
I just have the basic (free) version. Is that going away in 2020? Is it changing to the Navigation version?
-
@Robert-Bond-0 The free version remains free.
-
Wat zijn nu de veranderingen?
Ik zie geen enkele wijziging. -
Nog niets, nog even geduld
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Ondertussen al een update? We betalen wel al meer. En nu nog minder functionaliteit door Google.
-
@Jan-Pirard Hoi Jan, @Hans-van-de-Ven-MRA-Master is een community moderator, gewoon lid dus en geen medewerker. Hij zal ongetwijfeld gedoeld hebben op het feit dat sinds 2013 MyRoute-app continu nieuwe functies heeft toegevoegd aan het betaalde (GOLD) én niet-betaalde (BASIC) lidmaatschap. Daarnaast is dit gedeelte van het forum Engelstalig, Nederlandstalige vragen of persoonlijke berichten dien je enerzijds in het Nederlandstalige forum, anderzijds via persoonlijk bericht te versturen. Vragen over je GOLD lidmaatschap dien je te stellen aan de officiële support via een ticket.
TRANSLATION:
@Jan-Pirard HiJan, @Hans-van-de-Ven-MRA-Master is a community moderator, a member and not an employee. He will undoubtedly have been referring to the fact that since 2013 MyRoute-app has continuously added new features to the paid (GOLD) and unpaid (BASIC) membership. In addition, this part of the forum is English-language, Dutch-language questions or personal messages that you must send on the one hand in the Dutch-language forum, on the other hand by personal message. You should ask questions about your GOLD membership to the official support via a ticket.