@Michel-van-Hagen-MRA-Founder
Michel, in de omschrijving van een Lifetime abo staat dit 
Maar als ik de mail goed begrijp komen er dus "toekomstige functies" in MRA die NIET in dit abo zitten?
Ik zou het best begrijpen dat er een neven-product komt waar nieuwe functionaliteit in zit. Zoals video of andere communicatie opties. Maar een hoogte-profiel is toch wel inherent aan de functie van routeplanner, dus ik denk dat veel mensen boos worden als dat niet in hun standaard MRA pakket zit.
Persoonlijk wil ik graag betalen voor de functionaliteit van MRA. Maar ik wil toch opwerpen dat velen, net als ik, slechts sporadisch gebruik maken van de software. Een té grote step-up in kosten zal hen terug "dwingen" naar andere opties. Ik snap de onrust die over die mail ontstaat dus heel goed.
Een deel van die onrust ontstaat over de button "upgrade", wat impliceert dat je iets met je bestaande abonnement kunt doen. Echter weet niemand waar je naar toe upgrade (want dat houden we nog even geheim), en ook niet wat het prijsverschil is met een latere upgrade. Mensen willen dus wel upgraden (getuige de vragen over het opschuiven van de eind-datum na een upgrade). Die button zou dus moeten luiden: "koop nu nog voor de huidige prijs", waardoor mensen die al een betaald abo hebben weten: "hoeft niet want heb ik al". Waarmee meteen ook duidelijk is dat alle reeds betalende abonnees beter uitgesloten hadden kunnen worden van deze mailing. Hij is duidelijk gericht op de "gratis" accounts.