Vormingspunten worden niet overgeslagen bij navigeren
-
Hi,
Op zoek naar een vervanger van Basecamp heb ik op de Motorbeurs een lifetime abonnement op MRA aangeschaft. Vele gelezen en video's gekeken, maar ik loop toch tegen wat kleine dingetjes aan.
Om te testen voor ik de app écht ga gebruiken heb ik een route gemaakt bestaande uit zowel vormingspunten als viapunten. Start en finish zijn (uiteraard) viapunt, onderweg een aantal vormingspunten op én naast de snelweg gemaakt (bij pompstations bijvoorbeeld).
Als ik de instructies goed begrijp zijn vormingspunten alleen om de route vorm te geven en mag je ze gewoon overslaan. Echter, als ik bijvoorbeeld een vormingspunt bij een pompstation mis omdat ik de op de snelweg blijf, dan blijft de MyRoute app me steeds terug naar het gemiste vormingspunt sturen.
Is het een instelling in de app? Mis ik iets anders? Als ik echt ergens wil stoppen, dan gebruik ik een viapunt, de rest is alleen bedoeld om de route te maken. Ik wil graag de vrijheid hebben om de vormingspunten over te slaan zonder dat ik steeds terug gestuurd word.
Kan dit?