Waypoint verplaatsen uit zichzelf.
-

De eerste is 'mijn originele'.
De tweede is op de telefoon van iemand die de route van het forum heeft gedownload.
En dat is nog maar één voorbeeld. In deze route waren er een stuk of 6 van dit soort versprongen route punten.
Hopelijk is hiermee duidelijk wat ik bedoel.De eerste is 'mijn originele'.
De tweede is op de telefoon van iemand die de route van het forum heeft gedownload.Heb je linkjes naar beide?
-
Nee @con-hennekens. Mijn originele is nu inmiddels al een paar keer verbouwd en de route van foto 2 is bij iemand anders die zelf ook de route inmiddels verbouwd heeft.
-

De eerste is 'mijn originele'.
De tweede is op de telefoon van iemand die de route van het forum heeft gedownload.
En dat is nog maar één voorbeeld. In deze route waren er een stuk of 6 van dit soort versprongen route punten.
Hopelijk is hiermee duidelijk wat ik bedoel.@Ruurt-Visser In je eerste bericht zeg je dat je het bestand opslaat als GPX 1.1, kun je uitleggen waarom?
de reden dat ik het vraag is dat het delen van GPX-bestanden normaal gesproken gebeurt bij het gebruik van een ander navigatiesysteem
er is een bekend gebrek in de Garmin XT2 waarbij hij punten verplaatst en de naam van punten verandertKun je bevestigen dat de verplaatsing van de punten alleen binnen MRA plaatsvindt, of is het nadat een GPX is geïmporteerd in een ander systeem en de route opnieuw is berekend?
@Ruurt-Visser in your first post you say you are saving the file as GPX 1.1, could you explain why?
the reason I ask is that sharing GPX files is normal when using other navigation systems
there is a known flaw in the Garmin XT2 where it moves points as well as changing the name of the pointscan you confirm that the movement of the points is occurring only within MRA or is it after a GPX has been imported into another system & the route recalculated?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login