Hoeveel apparaten op 1 account ?
-
Hallo heeft iemand hier de oplossing voor mijn probleem ?
Ik heb MRA gold mijn partner maakt hier ook gebruik van dat is toegestaan . Nu hebben wij dus twee telefoons en 1 laptop om een route te maken . Maar je kunt maar 2 apparaten op 1 account gebruiken dus elke keer als we samen een route willen maken moet er 1 apparaat uitgegooid worden omdat er maar 2 toegestaan zijn . Heeft hier iemand de oplossing voor zou van de zotte zijn dat mijn man een apart abbo moet gaan nemen -
undefined Nick Carthew moved this topic from General Discussion
-
Hallo heeft iemand hier de oplossing voor mijn probleem ?
Ik heb MRA gold mijn partner maakt hier ook gebruik van dat is toegestaan . Nu hebben wij dus twee telefoons en 1 laptop om een route te maken . Maar je kunt maar 2 apparaten op 1 account gebruiken dus elke keer als we samen een route willen maken moet er 1 apparaat uitgegooid worden omdat er maar 2 toegestaan zijn . Heeft hier iemand de oplossing voor zou van de zotte zijn dat mijn man een apart abbo moet gaan nemen@Jen-Wouters De limiet van twee apparaten geldt voor het abonnement op de navigatie-app. Als je je routes op de website plant, zou dat geen problemen moeten opleveren. Momenteel gelden er geen beperkingen voor Gold-abonnementen op de routeplanner.
The two device limit is for the navigation app subscription. If you plan your routes on the website then there shouldn’t be any problems. Currently there are no restrictions on Gold route planner subscriptions.