Openen routepunt op iPhone lukt niet.
-
Ik heb een route via de website aangemaakt. Ik heb deze op mijn iPhone ingelezen. Wanneer ik daar op een route punt "tik" gebeurt er niets en kan ik dus niet de informatie over dit routepunt zien. Wat doe ik fout?
Dank
Chris
Goudaccount -
Hey, the menu can then be found under the three "..." if you press the WP for too long, it will lead to it being skipped in the route.
Hey, das Menü findet man dann unter den drei „…“ wenn man zu lange auf den WP drückt führt es dazu das er in der Route übersprungen wird.
-
@Chris-van-Dijke je vraag is niet helemaal duidelijk. Bedoel je dat je met je iPhone zou willen navigeren, of de route openen op je iPhone. Als je dat lastste bedoelt, zie je links in de balk de routepunten die je wel aan kunt klikken. Dat kan ook met de routepunten zelf. Als je aan het navigeren bent zal klikken op een routepunt betekenen dat je dat punt wil overslaan, als je er lang op drukt
-
Thanks for your answers. I see now that you have to enter a note (or change something else) to get the popup of the point on my iphone. Long press does indeed result in a route adjustment
-
@Chris-van-Dijke, een routepunt aantikken voor informatie kan alleen in de navigatie-modus. Je route moet dan dus al gestart zijn. Ik denk dat jij in het route-overzicht al probeert te tikken?
EDIT:
I see now that you have to enter a note (or change something else) to get the popup of the point on my iphone.
Ja, inderdaad, er moet wel iets zijn om te laten zien als je op een routepunt tikt...