MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

apparaat niet gevonden

[Web] Suggestions and Discussion
    4
    6
    304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • olaf Scherpenisse
      olaf Scherpenisse last edited by

bij het exporteren van een route kan de usb stick niet gevonden worden terwijl het een nieuwe stick is en ook schrijfbaar.
      Wie kan mij helpen?

Nomko Nomden 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Moved from [App] Problems, Bugs and other Issues by  Nick Carthew Nick Carthew 
      • Gerard Wullink
        Gerard Wullink last edited by Gerard Wullink

@olaf-Scherpenisse De knop Exporteren in MRA is speciaal bedoeld voor export naar een navigatie-apparaat (GPS van Garmin of TomTom etc).
        De functie "Opslaan als" kan je file opslaan als bijvoorbeeld GPX. Dat kan naar de computer (C-schijf) of een USB stick.

Voorwaarde is wel dat Windows de USB stick kan zien (en er een letter bijvoorbeeld D of E aan geeft). Hij moet dus zichtbaar zijn in Verkenner.
        Windows moet er er ook naar kunnen schrijven.

Als dat niet lukt dan kan MRA er ook niets mee.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Nomko Nomden
          Nomko Nomden @olaf Scherpenisse last edited by

@olaf-Scherpenisse
          wat zijn de stappen die je neemt? windows pc? apple pc? exporteer je vanuit windows explorer?

graag hier wat meer duidelijkheid over.

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

olaf Scherpenisse 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • olaf Scherpenisse
            olaf Scherpenisse @Nomko Nomden last edited by

@Nomko-Nomden
            Ik gebruik een Mac en sla de route als GPX op. Dan importeer ik het en via exporteren wil ik het naar de stick (BMW Auto) sturen.
            Dat is in het verleden altijd goed gegaan, het systeem zet het in de juiste extensie, maar op dit moment lukt het niet (meer). Kan de route te lang zijn?

Herko ter Horst Nomko Nomden 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Herko ter Horst
              Herko ter Horst @olaf Scherpenisse last edited by

@olaf-Scherpenisse zoals gezegd: Exporteren in MRA is alleen bedoeld voor het exporteren naar bepaalde navigatiesystemen, niet voor het opslaan op USB.

Maar ik snap de stappen niet. Je hebt een GPX-bestand op je Mac staan, dat upload je naar MRA en vervolgens wil je het vanuit MRA op een USB-stick zetten. Waarom kopieer je het GPX-bestand niet gewoon direct naar de USB-stick (via Finder op de Mac)?

In MRA moet je in elk geval "Opslaan als..." hebben, niet "Exporteren".

• Nomko Nomden
                Nomko Nomden @olaf Scherpenisse last edited by

@olaf-Scherpenisse said in apparaat niet gevonden:

@Nomko-Nomden
                Ik gebruik een Mac en sla de route als GPX op. Dan importeer ik het en via exporteren wil ik het naar de stick (BMW Auto) sturen.
                Dat is in het verleden altijd goed gegaan, het systeem zet het in de juiste extensie, maar op dit moment lukt het niet (meer). Kan de route te lang zijn?

Kan je een link plaatsen naar die route? Wel even op openbaar zetten 😉
                Dan kunnen we zelf ook zien hoe lang de route is en wat er eventueel fout kan gaan bij jou.

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

• 1 / 1
                • First post
                  Last post
                ACTIVE USERS
                POPULAR TOPICS
                • Melding uitzetten

• Android auto op de motor

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

• Route not Downloading to Satnav

MY GROUPS