Gesproken tekst afslag op rotonde
-
Afgelopen weekend merkte ik op dat via spraak telkens de verkeerde afslag werd aangegeven.
Neem de eerste afslag was telkens de tweede afslag op de rotonde. De eerste afslag op de rotonde was gewoon beschikbaar voor verkeer om af te slaan.
De route werd overigens wel goed aangegeven op het scherm.
-
@Marcel-Scholten klopt! Bekend probleem en wordt aan gewerkt. Bij de kaartleverancier gaat iets niet goed op rotondes waardoor standaard de eerste afslag wordt genoemd.
-
@Corjan-Meijerink
Waar kan ik dit soort bekende problemen bekijken? Dan hoef ik hem niet nogmaals in te dienen. Beetje zonde van jullie tijd...Known bugs
-
@Marcel-Scholten oh geen probleem hoor!
Je zou op het forum kunnen zoeken naar posts met eenzelfde soort titel. -
-
afgelopen 2 dagen nu ook meegemaakt en het is nu een trigger om op het scherm te kijken welke afrit ik moet hebben.
-
@Corjan-Meijerink
Een afwijkende vraag maar ook weer niet. Veerpontjes is ook zo'n ding van de Here kaart. Is daar wat over bekend?Wat betreft de rotondes, is het sterk afhankelijk wat voor type rijder je bent. Ik ben voornamelijk een visuele rijder. Ik kijk dus naar de kaart welke afrit ik hebben moet. De audio aanwijzingen zijn voor mij dus puur een trigger om mijn aandacht te trekken zodat ik op de kaart moet gaan kijken.
Het was mij dus nog niet opgevallen dat er wat fout gaat met rotondes
-
@Bouke-Ent @M-Schrijver Lijkt alsof het probleem van de rotondes is opgelost door HERE gezien de meldingen van andere gebruikers!
@M-Schrijver Veerpontjes blijven lastig. Overslaan van die punten werkt alleen voor de routeplanner. We adviseren voor pontjes het gebruik de combinatie auto + kortste route. Als HERE het pontje kent, zal dit vaak werken.
-
@Corjan-Meijerink Bij mij is het probleem nog aanwezig. (Half uur geleden nog ervaren)
-
@JC-4 dank!
-
ik weet niet of het opgelost is maar ik krijg het gevoel dat het alleen voorkomt met profiel motor. op 3de dag reed ik route met profiel auto en ik kreeg juiste aanwijzingen. heb even nagekeken en gebruikte v305.
-
@Bouke-Ent Dat klopt idd, oplossing voor nu is het auto profiel gebruiken.