@Nomko-Nomden Ik begrijp niet precies wat er zuur aan is als ik suggesties maak voor verbeteringen. MRA Routeplanner is geweldig, maar niet perfect.
- Het efficiënter gebruiken van de ruimte op een scherm geldt voor alle apps, en toevallig gaat het hier om MRA, en dan met name om het moment dat je dat het meeste nodig hebt: tijdens het editen van een route. Waarom moet die banner getoond worden tijdens het editen?
Die banner is al genoeg in beeld, en ik laat met een kleine mockup zelfs zien dat er ruimte genoeg is om het ding elders te plaatsen.
Probeer maar eens te editen op een tablet in landscape, en je zult heel snel merken wat ik bedoel.
Dat jij de banner op prijs stelt betekent niet dat iedereen m fraai of prettig vind
- Naamgeving
Da's gewoon onhandig. Het gaat overigens niet om de namen op het forum, of de namen gebruikt door derden, maar om de namen gebruikt door MRA zelf, binnen hun software en op hun eigen website.
Voorbeeld: een melding als 'Hiervoor is MRA Next vereist'. Okay, ik zoeken... Wat is MRA Next dan?
Dat werkt verwarring in de hand, en verwarde potentiële kopers haken af. Vandaar mijn suggestie.
Augurken zijn zuur. Suggesties niet.