MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

404.215 test resultaat

[App] Problems, Bugs and other Issues
    4
    7
    314
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Marinus van Deudekom
      Marinus van Deudekom RouteXperts last edited by

Vandaag een uitgebreide test gedaan met de nieuwe release. Test vooral gericht op Android radio
      Een A naar B route van ongeveer 125 km gestart. Route liep deels langs de Belgische grens. Flink van de route afgeweken zodat ik ook in België terecht kwam. Een korte stop met de app uit erin daarna weer gestart
      Wat ging er goed
      Geen grijze schermen
      De herstart feilloos
      Automatisch dag nacht wissel perfect
      De aanduiding aanwijzingen had ik op 3 staan werkte goed
      Waar zitten nog verbeterpunten
      Lane assist niet zichtbaar op het radio scherm alleen op gsm
      Lane assist niet altijd goed, zonder afslag op de snelweg ineens aanduiding voor de 2 linker rijbanen
      Positie bleef ongeveer 40 meter achter
      Bij de afwijking van de route bleef de herberekening hangen tot ik terug in NL was.
      Batterijverbruik liep ondanks bijladen terug van 53% naar 40%. Toestel werd warm niet heet.
      We zijn echt op de goede weg, hou vol

Honda Goldwing GL1500,
      Honda Silverwing GL 650
      DMD2 T865X 8 inch Android tablet using MRA next for navigation
      Garmin XT (almost in the cupboard)
      Samsung S20FE mounted on a Quadlock and using Android Auto in my car

Michel van Hagen MRA-Founder Karl Noppe Corjan Meijerink 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Michel van Hagen MRA-Founder
        Michel van Hagen MRA-Founder administrator @Marinus van Deudekom last edited by

@Marinus-van-Deudekom Zo dicht bij de grens adviseer ik altijd om offline te navigeren. Want je phone wisselt dan vaak van netwerk provider, de ene keer Nederlands, de andere keer Belgisch. Het automatisch schakelen tussen online en offline werkt op zich goed, maar er is ook veel 'grijs gebied', net wel of net niet overschakelen en dat kan voor instabiliteit zorgen. Zo en zo adviseer ik bij instabiel Internet offline te navigeren. Bedankt voor je test en bevindingen, zo komen we steeds een stapje verder 👍 .

“People don’t take trips, trips take people.” – John Steinbeck

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Karl Noppe
          Karl Noppe @Marinus van Deudekom last edited by

@Marinus-van-Deudekom
          Ik heb gisteren de nieuwste versie getest met Android auto met een trip van Antwerpen naar Waver. de Android auto ervaring is veel verbetert sinds 404.215 en is nu voor mij bruikbaar op zowel mijn wagen als moto.
          Ik merk wel een zeer hoog batterijverbruik op en het berekenen en herberekenen van de route duurt soms lang. Ook het weergeven van bv de favorieten neemt soms meer dan 5 seconden voordat deze worden weergegeven.
          In elk geval zijn we op de goede weg, ik kijk uit naar verdere optimalisaties.

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Corjan Meijerink
            Corjan Meijerink administrator @Marinus van Deudekom last edited by

@Marinus-van-Deudekom dank voor de duidelijke feedback! 🙂

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Corjan Meijerink
              Corjan Meijerink administrator @Karl Noppe last edited by

@Karl-Noppe mooi dat de verbeteringen voor Android Auto al zichtbaar zijn! We gaan er nog verder mee door 💪

Karl Noppe 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Karl Noppe
                Karl Noppe @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink
                Ik gebruik MRA via Android Auto nu al meer dan een week met weinig problemen. Ik heb het Android auto systeem op mijn motor geïnstalleerd omdat de camera van mijn smartphone defect gegaan is door trillingen wanneer mijn smartphone in een stuurhouder op de motor zat. Ik heb de smartphone nu dus gewoon op zak. Ik merk in de wagen, waar ik zowel het Android auto scherm en de smartphone zie, dat de snelheidsindicator en maximum toegelaten snelheid op de smartphone weergegeven worden maar op Android auto scherm niet weergegeven worden? Ook de uitgebreide laanbegeleiding is niet zichtbaar op Android auto. Gaat dit nog toegevoegd worden aan de weergave in Android auto?
                De algemene stabiliteit is enorm verbetert in deze versie, ik heb enkel nog problemen als ik een navigatie in uitvoering onderbreek om bv te tanken. Wanneer Android auto de navigatie moet hernemen heb ik soms een grijs scherm en krijg ik de navigatie pas terug werkzaam als ik alle apps op de smartphone afsluit en dan terug MRA opstart.

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Corjan Meijerink
                  Corjan Meijerink administrator @Karl Noppe last edited by

@Karl-Noppe mooi om te horen!
                  Snelheidslimiet, flits waarschuwingen en rijbaan assistentie komen in de komende update 🙂
                  De gedetailleerde weergave van rijbanen (nog) niet.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • route maken maar routepunten verdwijnen

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

MY GROUPS