Klacht ivm positie indicator.
-
@Michel-van-Hagen-MRA-Founder is een vreemde bug... ikzelf heb er ook (nog) geen last van.
-
Ik heb mijn hoogte instelling ook aangepast. Stond op 3D. Vrijdag ga ik weer een route rijden. Hopen dat het dan beter gaat. Ik ga in de herkansing en laat het weten.
-
@ErikS Vandaag even met de auto weg geweest en daarbij MRA gebruikt. Op de heenreis de instelling voor het hoogteverschil op UIT gezet en inderdaad geen problemen gehad met de Navigatie. Op de terugreis deze toch nog een keertje op 3D gezet en ja hoor, het probleem openbaarde zich weer. Vervolgens de instelling op 2D gezet en het probleem werd al wel minder, maar de cursor liep nog steeds ernstig achter op mijn werkelijke positie.
Het probleem zit hem dus daadwerkelijk in de instelling voor het hoogteverschil.
Voorlopig laat ik deze dus maar op "UIT" staan. -
@ErikS dank voor de terugkoppeling.
Was je online of offline aan het rijden? -
@Corjan-Meijerink the problem has occurred for me while navigating offline but I think I also had it occur while online.
-
@Corjan-Meijerink Ik reed online! Net als toen eerder het probleem zich voordeed.
-
Ik zat vandaag met hetzelfde probleem.
Pijltje bleef regelmatig 50à100 meter achter terwijl de gele lijn (track recording?) wel netjes mee was, zie screenshot.Iphone 12 met IOS 18, (navigeren terwijl ik online was.)
Net even gecheckt, hoogteverschil stond op 3D. Ik zet deze nu uit en zal zien wat het geeft. (in het geval er nog geen update is geweest tegen de volgende rit).
-
@Corjan-Meijerink Vandaag o.a. in de Eifel gereden met 3D op Uit en dat ging goed qua positie indicator Wat wel opvalt is dat het scherm erg schokt/verspint na het opvolgen van een aanwijzing (bijvoorbeeld direct na het afslaan op een kruising). Dit zie je super goed als je de zoomcorrectie even op +2 zet, maar ook op 0 is het goed zichtbaar. Dat staat denk los van dit probleem, maar ik kan het maar gedeeld hebben
-
Dank voor de terugkoppelingen
-
@Corjan-Meijerink Vandaag opnieuw een wat grotere rit met de motor gemaakt. En inderdaad, nu "Hoogteverschil" op "uit" staat heb ik geen last van de genoemde problemen meer.