MyRoute APP - Carpuride - Android Auto
-
MRA en Carpuride W702
Ik gebruik MRA gelinkt aan mijn Carpuride W702 via Android Auto.
Wanneer ik een nieuwe route rij dan werkt MRA/CARPURIDE/ANDROID Auto probleemloos tot wanneer ik stop voor een koffie en na enkele minuten terug vertrek.
Op dat moment bevriest zowel het scherm op mijn GSM (Samsung A52) als op het scherm van de Carpuride W702.
MRA vraagt mij dan om de navigatie verder te zetten...maar op beide schermen beweegt er niets meer..hoe kan dit opgelost worden.. -
@Mangelschots Hi
Ik ben ook aan het onderzoeken of een Carpuride iets voor mij zoiu kunnen zijn. Ik heb een S20FE en kwam daarbij de volgende pagina tegen. Misschien dat jouw probleem daar ook mee te maken heeft
https://carpuride.com/products/carpuride-w702-wireless-portable-dual-bluetooth-waterproof-ip67-motorcycle-stereo -
@Marinus-van-Deudekom
Bedankt voor jouw snelle reactie Marinus...!
Echter de doorgestuurde link blijkt niet te werken.. -
@Mangelschots Same problem on Samsung S23 Maybe an connection error between Samsung and Carpuride or an Android Auto Problem?
-
@Mangelschots deze wel
https://carpuride.com/products/carpuride-w502-wireless-portable-dual-bluetooth-waterproof-ip67-motorcycle-stereo
Anders Kopieer de link ff een plek hem in je browser
Komt van de site van carpuride -
@Mangelschots ik heb hetzelfde probleem met een S23 Ultra icm Carpuride - Android Auto op een W103.
Het gaat trouwens niet altijd fout. Toen ik het probleem aan iemand wilde laten zien, werkte het gewoon.Mijn "oplossing": Route op de telefoon stoppen. App stoppen. Daarna Carpuride uitzetten en weer aanzetten en vervolgens de route weer opnieuw starten. Echt knap vervelend.
Waar de juiste oplossing ligt, Carpuride, MRA of Samsung, geen flauw idee. -
Bij MRA ligt de oplossing.
In soortgelijke situaties met TomTom GO heb ik deze problemen niet.
Gewoon de telefoon de route stoppen en direct weer starten. Android Auto neemt het bij TomTom direct weer over.Ik denk dat de vraag "Verder navigeren?" die op het android auto scherm komt. Hier iets mee te maken heeft.
Ik snap die hele vraag sowieso al niet.
Als je niet verder wilt navigeren stop je het navigeren toch. Die optie staat al in het scherm en werkt naar behoren.