MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Vragen en bijzonderheden

[App] Problems, Bugs and other Issues
    3
    3
    276
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • AlexvLeeuwen
      AlexvLeeuwen last edited by AlexvLeeuwen

Beste allemaal,

We hebben vorige week de sponsorrit Ride to Match gereden met MRA en er zijn een aantal vragen gerezen.

We hebben de route goed voorbereid en alle rustpunten en tijden erin verwerkt, maar die zie je niet terug als je hem gaat rijden? BV. in de route die ik heb gemaakt is het vertrek op 09.00 gezet, en zitten pauzepunten in die telt hij op en je hebt een eindtijd. Als je hem inlaad in de navigatie app van MRA, dan klopt dat niet meer? de rusttijden worden niet meegenomen vanuit de gemaakte route?

Ook het inzoomen heb ik een dingetje mee, bij een ingewikkelde verkeerssituatie zoomt de app niet lekker in zodat je niet goed overzicht hebt, is wel goed ingesteld in de settings.

Andere vraag, iedere keer als je een route inlaad moet je er rekening mee houden snelweg en onverhard uit te zetten, kun je dat ook standaard uitzetten? Ik heb gezocht en niet kunnen vinden.

Waar ik ook achter kwam is dat de fout met de here kaart er nog in zit, iedere rotonde eerste afslag 😉

Rob Verhoeff Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Moved from [Web] Problems, Bugs and other Issues by  Hans van de Ven MR.MRA Hans van de Ven MR.MRA 
      • Rob Verhoeff
        Rob Verhoeff @AlexvLeeuwen last edited by

@AlexvLeeuwen said in Vragen en bijzonderheden:

de rusttijden worden niet meegenomen vanuit de gemaakte route?

Dit is een planningstool. Je kan daar een starttijd invullen en je kan dan simuleren hoe lang je route van start tot finish zal duren. dit is uiteraard een indicatie.

Andere vraag, iedere keer als je een route inlaad moet je er rekening mee houden snelweg en onverhard uit te zetten, kun je dat ook standaard uitzetten? Ik heb gezocht en niet kunnen vinden.

Bij het maken van een nieuwe route moet je dit in de planner opnieuw instellen. De website wordt echter dit jaar nog geheel vernieuwd. Er is al meerdere malen geopperd om hier een standaard instelling van te maken.

Waar ik ook achter kwam is dat de fout met de here kaart er nog in zit, iedere rotonde eerste afslag

Zet de reismodus op "Auto" en het is al het goed is opgelost. De modus "Motor" heeft nog niet heel veel extra's dat het je een compleet andere route zal opleveren bij het uitzetten.

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
        iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
        Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
        Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Con Hennekens
          Con Hennekens @AlexvLeeuwen last edited by

@AlexvLeeuwen said in Vragen en bijzonderheden:

Waar ik ook achter kwam is dat de fout met de here kaart er nog in zit, iedere rotonde eerste afslag

Wat @Rob-Verhoeff hierover zegt klopt helemaal, maar ik meen begrepen te hebben dat dit inmiddels is opgelost. Echter afhankelijk van de versie van het off-line kaartmateriaal kan het nodig zijn om die te updaten.

iedere keer als je een route inlaad moet je er rekening mee houden snelweg en onverhard uit te zetten

Bij het maken van een nieuwe route in de planner klopt dat. Bij het inladen van die route in je MRA Navigatie klopt dat eigenlijk niet. De instellingen van de planner worden vanzelf meegenomen. Bij het genereren van een nieuwe route in de app zelf eigenlijk ook niet. Bij het gebruik van de kronkelroute-opties worden stadscentra en snelwegen ook vermeden als je dat niet expliciet uit zet.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
          I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1 / 1
          • First post
            Last post
          ACTIVE USERS
          POPULAR TOPICS
          • Grey lines on the route

• Navigatie niet mogelijk

• Export gpx van Pc naar Navigator 6 via Usb

• Herberekenen loopt vast wanneer ik deze uitschakel kan die de route niet vinden, wat doe ik fout

• AI and POI bulk upload

• Autorenewal

• Rundtour-Planer mit groben Fehlleitungen

• Maximum speed field for improving the time of arrival estimate

MY GROUPS