Route rijden wijkt steeds af.
-
Route op de kaart oké zowel track als route
Tijdens het rijden klopt er niets meer van
Bij elke afslag 2 opties, en stuurt me net verkeerde kant op.
Ik heb en iPhone 8
Iemand enig idee hoe dit kan? -
@David-7a please provide some more information.
Are you using MyRoute-app? What version?
Are you navigating a planned route or track?
If you share a link to the route here we can have a look at it and possibly offer suggestions.
Give an example of where things go wrong. -
@David-7a Kun je de route misschien hier delen, dan kunnen we mee kijken waar het aan ligt.
-
- Bekijk 'Rondrit - Hoogwoud' in MyRoute-app! https://www.myrouteapp.com/route/open/9210511
-
@David-7a Helaas, ik mag hem niet bekijken, misschien moet je hem eerst openbaar zetten?
-
@superg als het goed is staat hij nu openbaar
-
@David-7a Ik zie hem nu....
Ik zie weinig verkeerd in de route, als advies wil ik je wel meegeven... zorg ervoor dat je begin en eindpunt niet het zelfde zijn, zet je begin punt iets verder op de route zodat je naar jouw route toe gaat rijden, nu kan het zijn dat je navigatie denkt dat je al onderweg naar het eind punt wel.
Gebruik je MRA ook als je navigatie pakket, of importeer je deze route/track naar een andere app? -
@David-7a route ziet er goed uit en daar is niets mis mee. kom ook uit NH dus het lijkt allemaal ok. mijn ervaring is dat MRA next het prima doet met route en met track. ik ben wel android gebruiker. kun je specifiek aangeven op welke punten mra in de mist gaat ?
-
@superg xEn hoe vaak is dit advies hier al niet beschreven?
-
@David-7a "Dit item bestaat niet (meer)" is de melding. Is je probleem al opgelost dan? Misschien even melden in het topic zodat anderen er ook van kunnen profiteren?
-
Dit probleem is er nog steeds
-
@David-7a said in Route rijden wijkt steeds af.:
Dit probleem is er nog steeds
Je voorgestelde route waarin jouw probleem opspeelt is niet meer beschikbaar!
-
Inderdaad, wil je de route nog weer even openbaar zetten!
-
@David-7a, Dit klinkt gewoon alsof je routepunt 1 (een VIA punt) niet geraakt hebt. Het advies is om die niet op je oprit te plaatsen, maar 100 of 200 meter verderop in de richting van de route, zodat je hem ook daadwerkelijk raakt. Dit probleem had je kunnen oplossen door het routepunt even handmatig over te slaan.
-
ik had hem gekopieerd en heb hem nu even openbaar gezet.
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/9351391?mode=share
-
Het antwoord van @Con-Hennekens lijkt inderdaad het meest voor de hand liggend.
-
@Con-Hennekens wil je ook even jouw gedachte laten schijnen over zijn opmerking dat het ook niet zou werken als track.
-
@Bouke-Ent https://www.myrouteapp.com/route/open/9087770
Ik had de route gemaakt. Nu zijn startpunt en eindpunt behoorlijk uit elkaar gehaald. Beginpunt is ook 100m van de start afgezet. Blijft bijzonder dat gedurende de gehele rit bij de afslagen het steeds misging. De rit op mijn Zumo X1 ging probleemloos.
Kan de telefoon/ mobiel het probleem veroorzaken? -
Je ziet het alleen bij afslagen. Maar het ging de hele tijd al mis. alleen de routelijnen die over elkaar heen liggen zie je niet als dusdanig.
Het lijkt er inderdaad op dat je navigatie een routepunt als gemist heeft opgepakt. -
@M-Schrijver indien je dus het eerste punt mist, zowel bij route als track, heb je dus dat probleem als ik het goed begrijp?