Route rijden wijkt steeds af.
-
Ook een track heeft een begin en eindpunt. Dus ja, dat zou kunnen. Ben er niet zeker van omdat ik niet weet hoe MRA met rijden van tracks omgaat als je een punt mist.
-
@Harry antwoord is ja want punt 1 is een handje en handjes moet je altijd aan doen of handmatig overslaan. druppels kunnen automatisch bij een route overgeslagen worden als je dat in instelling hebt aangegeven. daarom moet je handje ook altijd op een plek neer zetten die bereikbaar is. ik zet hem altijd op een eenbaans weg en minimaal 100m na mijn vertrekpunt. jouw route had dus moeten werken als je ook op startpunt bent en dan zegt MRA dat routepunt is bereikt en zal je routepunt 2 in recht boven hoek krijgen. kans is groot dat jullie gehele tijd rechtsboven routepunt 1 hadden staan als volgende punt maar dat is een gok van mij.
-
@Bouke-Ent, @M-Schrijver, @Harry , Dat klopt inderdaad, óók bij een track is de start een VIA punt. Dat roept inderdaad wel wat vragen op, vooral omdat je bij het rijden van een track géén routepunten kunt overslaan. Het overslaan van het startpunt zou tot de snelst mogelijke route naar het eindpunt leiden, en dan ben je weer terug bij het "Garmin dilemma" dat je routeberekening uit zou moeten kunnen zetten.
Wat een Garmin vervolgens wèl doet is dat het niet uitmaakt op welk punt je de track "raakt", hij zal vanaf dat punt de track vervolgen. Misschien is dat iets wat implementeerbaar is @Corjan-Meijerink?