Kan route niet berekenen op Android telefoon
-
Sinds enige weken krijg ik bovengenoemd foutmelding in MRA als ik start met navigeren.
Frappant is echter dat ik deze foutmelding niet krijg wanneer ik kies voor de optie " Te voet" of "Fiets"
In deze twee gevallen werkt MRA navigatie zoals het hoort. Alle overige opties blijven de bovengenoemde foutmelding geven. Wie weet raad? -
Kan je een foto delen van de melding?
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Ja een foto delen is moeilijk via mijn toestel want de foutmelding ontstaat op mijn toestel. ik ga proberen via toestel van mijn partner
-
@Theo-Knarren Een screenshot is ook een optie
Overigens maakt de foutmelding niet zo uit, denk dat de route die je probeert te openen interessanter is. Mocht je een route genereren dan is de start & eind locatie + instellingen weer interessant.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Bij deze een foto van de foutmelding op mijn Android toestel
-
@Corjan-Meijerink Helaas er wordt geen route geopend zodra op navigeren klik, enkel de foutmelding "kan de route niet berekenen"
Frappant is wel dat het functioneert als ik kies voor de optie Te voet of Fiets -
@Theo-Knarren Te voet / fietsen maakt geen gebruik van actieve route berekening.
Waar probeer je heen te navigeren? Haast het idee dat het adres niet valide niet. Wat krijg je te zien in het scherm voordat je op navigeren klikt? (de stap voor dit scherm)
-
@Theo-Knarren said in Kan route niet berekenen op Android telefoon:
Sinds enige weken krijg ik bovengenoemd foutmelding in MRA als ik start met navigeren.
Is dat steeds vanaf hetzelfde standpunt en richting dezelfde bestemming?
-
@Jack-van-Tilburg Nee ongeacht vanwaar ik navigeer deze foutmelding, behalve bij te voet of fiets is er geen probleem
-
@Theo-Knarren
En ook steeds bij een andere bestemming? -
@Theo-Knarren
Ik zie geen kaart op het beeld dat je gedeeld hebt.
Heb je deze melding ook als je wel een kaart in beeld hebt?
Weet je waarom er geen kaart in beeld komt? -
@Corjan-Meijerink ik probeer te navigeren naar een tankstation in de buurt of ik probeer een route of track te laden voor navigatie in beide gevallen krijg ik foutmelding, behalve als ik kies voor te voet of fiets.
-
@Jack-van-Tilburg nee ik krijg steeds na de foutmelding geen beeld, behalve als ik kies voor te voet of fiets in die gevallen komt er ook geen foutmelding
-
Deel de url van je route hier eens, zorg er wel voor dat deze openbaar staat
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Bij deze https://www.myrouteapp.com/route/open/8545498 -
Ik kan hem gewoon openen op mijn android telefoon
-
@Theo-Knarren Ook ik kan hem gewoon openen op mijn iPhone. Ik zie alleen dat puntje 8 bij het overnemen van de route enigszins in niemandsland ligt. Geen idee of dat het probleem kan veroorzaken?
-
@Theo-Knarren is it possible that you are pressing the "Start" button before the route appears on your phone? After pressing "Navigate" it may take a few seconds for the route to appear. If you press start before the route appears you will get the error message. Make sure you wait for the route to appear before pressing start.
-
@Doug-Robinson said in Kan route niet berekenen op Android telefoon:
After pressing "Navigate" it may take a few seconds for the route to appear.
Not on this side. The route appears almost immideately
-
Ik heb het hierboven al eerder gevraagd:
Ik zie geen kaart op het beeld dat je gedeeld hebt.
Heb je deze melding ook als je wel een kaart in beeld hebt?
Weet je waarom er geen kaart in beeld komt?I've asked this before above:
I don't see a map in the image you shared.
Do you also get this message when you have a map on screen?
Do you know why no map appears?