Welke instelling
-
Je kunt de cirkel rond de cursor uitschakelen, en iets verderop op deze pagina kun je de dikte van de lijn aanpassen.
You can turn the circle around the cursor off, and a little lower on this page you can adjust the thickness of the line.

@Nick-Carthew
Bedankt voor het onderbouwende antwoord.
Ik heb het èèn en ander aangepast en het lijkt erop dat dit beter zou moeten zijn.
Nu nog effe de mogelijkheid zien om het te testen.
Alvast bedankt.

-
Welke camera modus gebruik je. Het klinkt een beetje als zou je niet de dynamische modus gebruiken en dat je teveel hebt ingezoomd
@Marinus-van-Deudekom
Ik gebruik de dynamische camera.
Ik heb nu de dekking en de breedte van de lijnen aangepast alsook de wazige cirkel rond de cursor verwijdert.
Ik denk dat het nu al een stuk beter gaat zijn.Kan ik terwijl ik een route rijd ergens handmatig inzoomen?
Vind ik voorlopig nergens... -
@chris-18 zou je misschien is 2 schermafbeeldingen van TomTom en MRA van dezelfde situatie naast elkaar kunnen delen? Ik snap namelijk niet wat je bedoelt

@CD130 momenteel zijn er probleemen
nu met de aangepaste lijnen blijkt het beter te zijn.
hier de foto's van myroute app en tomtomgo expert -
@chris-18 zou je misschien is 2 schermafbeeldingen van TomTom en MRA van dezelfde situatie naast elkaar kunnen delen? Ik snap namelijk niet wat je bedoelt

-
@chris-18 bedankt voor het delen. En wat is dan precies het verschil tussen de apps wat je niet prettig vindt binnen MRA? Kijken of daar iets aan is te doen
Begrijp wel dat je met een andere weergave al behoorlijk bent geholpen.Is het inmiddels gelukt om tijdens het navigeren in en uit te zoomen? Tik even midden op het scherm als je rechtsonder geen bolletjes ziet. Daarna even op de +/- knop drukken
Het scherm met 2 vingers in- en uitzoomen kan ook, maar dat is bijvoorbeeld op de motor niet echt makkelijk 
-
Ik wil eerste een keer gaan rijden met de aangepaste lijn dikte/breedte en de wazige cirkel rond de cursor die nu weg is om je daar een deftig antwoord op te geven.
Het lastige (zoals ik gist reed met de mra app) was de cirkel ronde de cursor en dat ik de curve van bochten niet kon inschatten (uitgezonderd haarspelden uiteraard) op het scherm, waarschijnlijk door de veel te grove lijnen.
Hopelijk is dat euvel opgelost.Wat betreft het inzoomen alvast bedankt is soms een grote hulp.
Nu ik toch bezig ben, is er bij MRA (webb versie) de mogelijkheid om je route vooraf te controleren op werkzaamheden, dat zou pas echt top zijn..
Weeral bedankt voor je (jullie) hulp
-
Ik wil eerste een keer gaan rijden met de aangepaste lijn dikte/breedte en de wazige cirkel rond de cursor die nu weg is om je daar een deftig antwoord op te geven.
Het lastige (zoals ik gist reed met de mra app) was de cirkel ronde de cursor en dat ik de curve van bochten niet kon inschatten (uitgezonderd haarspelden uiteraard) op het scherm, waarschijnlijk door de veel te grove lijnen.
Hopelijk is dat euvel opgelost.Wat betreft het inzoomen alvast bedankt is soms een grote hulp.
Nu ik toch bezig ben, is er bij MRA (webb versie) de mogelijkheid om je route vooraf te controleren op werkzaamheden, dat zou pas echt top zijn..
Weeral bedankt voor je (jullie) hulp
mogelijkheid om je route vooraf te controleren op werkzaamheden, dat zou pas echt top
Ook dat kan door via de map-overlay βVerkeerβ in te zoomen op een traject. Dan zie je of er werkzaamheden zijn op een traject.
-
mogelijkheid om je route vooraf te controleren op werkzaamheden, dat zou pas echt top
Ook dat kan door via de map-overlay βVerkeerβ in te zoomen op een traject. Dan zie je of er werkzaamheden zijn op een traject.
@Rob-Verhoeff
Okey thx
Kan je aangeven waar ik die map vind?
Alvast bedankt.. -
Voila

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better π
Register Login