Duur van de route klopt niet
-
Als ik simpel naar een locatie wil navigeren krijg ik absurde tijden te zien. Ik zit nu in Sauerland en een rit net de camper van Lennestad naar Warnstein zou 1702 uur duren (98 kilometer).
Ik krijg helaas geen scherm afbeelding van mijn iPhone op het forum. -
Nick Carthew moved this topic from [Web] Problems, Bugs and other Issues
-
Als ik simpel naar een locatie wil navigeren krijg ik absurde tijden te zien. Ik zit nu in Sauerland en een rit net de camper van Lennestad naar Warnstein zou 1702 uur duren (98 kilometer).
Ik krijg helaas geen scherm afbeelding van mijn iPhone op het forum.Dit is een bekend probleem bij toeristische routes dat in de volgende update zou moeten worden verholpen. Bij een standaardroute van A naar B (zonder toeristische omwegen) doet dit probleem zich niet voor. Tik op de kaart om een locatie te selecteren of gebruik het zoekvak en tik vervolgens op de knop ‘Navigeren’ voor een standaardroute (de snelste route).
This is a known issue with scenic routes that should be fixed in the next update. A standard non scenic A - B route does not have this issue. Tap the map for a location or use the search box and then tap the Navigate button for a standard (fastest) route.
-
Ik krijg helaas geen scherm afbeelding van mijn iPhone op het forum.Ik krijg helaas geen scherm afbeelding van mijn iPhone op het forum.
Move the top row a little to the left, and then you'll be able to upload photos from your iPhone, too.

-
The funny thing is I don’t have the camera symbol.
-
Foto’s in een bericht plaatsen vanaf de iPhone zit ik ook altijd mee te rommelen. Ik draai m’n telefoon 90 graden en krijg dan wel het goeie icoontje in beeld. Succes.
-
Re: Duur van de route klopt niet

Dit is volgens mij een simpele A - B route.
Camera symbool ook gevonden. Even swipen met de bovenste balk. Normaal gebruik ik een laptop of iPad en dan zie je wel alle symbolen. Senioren momentje zullen we maar zeggen. -

Camera symbool ook gevonden. Even swipen met de bovenste balk. Normaal gebruik ik een laptop of iPad en dan zie je wel alle symbolen. Senioren momentje zullen we maar zeggen.@Rolf-Engelsman Ik heb je nieuwe bericht samengevoegd met het oorspronkelijke onderwerp om verwarring te voorkomen.
I have merged your new post into the original topic to save any confusion.
-

Camera symbool ook gevonden. Even swipen met de bovenste balk. Normaal gebruik ik een laptop of iPad en dan zie je wel alle symbolen. Senioren momentje zullen we maar zeggen.Dit is volgens mij een simpele A - B route.
Camera symbool ook gevonden. Even swipen met de bovenste balk. Normaal gebruik ik een laptop of iPad en dan zie je wel alle symbolen. Senioren momentje zullen we maar zeggen.Zoals je kunt zien, is dit geen eenvoudige route van A naar B – er zijn namelijk drie opties met bochtige routes – en dit wordt een toeristische route genoemd. Voor een eenvoudige, snelste route van A naar B tik je op je bestemming op de kaart of gebruik je het zoekvak. Tik vervolgens op de gele navigatieknop.
This isn’t a simple A - B route as you can see the 3 twisty option boxes, this is known as a scenic route. For a simple A - B fastest route, either tap on the map at your destination or use the search box. Then tap the yellow navigate button.
-
My bad. I misinterpreted the term simple.
Thanks for your explanation
-
My bad. I misinterpreted the term simple.
Thanks for your explanation
@Rolf-Engelsman Happy to help

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login