Snelste route vergelijken met de kortste route.
-
In de Gold versie kan routes vergelijken met andere kaarten. Een prachtige optie die ik veel gebruik.
Om ervoor te zorgen dat routes op meerdere systemen en instellen kloppen, vergelijk ik ook vaak de snelste met de kortste route.
Omdat je dan moet wisselen van routeoptimalisatie, kan je verschillen tussen Snelste en Kortste missen.
Het zou daarom mooi zijn dat je net als met de verschillende kaarten ook de Snelste route kan vergelijken met Kortste route (of andersom).
Op deze manier wordt het eenvoudiger om routepunten op de juiste (strategische) positie te plaatsen en voorkom je een woud aan routepunten die eigenlijk overbodig zijn. -
In de Gold versie kan routes vergelijken met andere kaarten. Een prachtige optie die ik veel gebruik.
Om ervoor te zorgen dat routes op meerdere systemen en instellen kloppen, vergelijk ik ook vaak de snelste met de kortste route.
Omdat je dan moet wisselen van routeoptimalisatie, kan je verschillen tussen Snelste en Kortste missen.
Het zou daarom mooi zijn dat je net als met de verschillende kaarten ook de Snelste route kan vergelijken met Kortste route (of andersom).
Op deze manier wordt het eenvoudiger om routepunten op de juiste (strategische) positie te plaatsen en voorkom je een woud aan routepunten die eigenlijk overbodig zijn.Je zou een kopie van de route kunnen maken en voor de ene de snelste route kiezen en voor de andere de kortste, en vervolgens de optie ‘routes weergeven’ gebruiken om de ene over de andere heen te leggen. Dat is niet zo efficiënt als een schakelaar, maar het zou wel werken.
You could make a copy of the route and use fastest for one and shortest for the other and then use the display routes option to overlay one against the other. Not as efficient as a switch but it would work.
-
Dat klopt. Maar dat is wat ik probeer te voorkomen. Als het eenvoudiger kan, graag.