Ik ben benieuwd naar jullie instelling
-
MRA app voor de motorrijder instellen.
Wat is hier de meest praktische instelling van? Inzomen voor de afslagen en komende bochten, daarna uitzomen voor meer overzicht wat komen gaat?
Na 20.000km gereden met MRA-app ben ik benieuwd naar jullie instelling. -
undefined Nick Carthew moved this topic from [App] Android Auto & CarPlay
-
MRA app voor de motorrijder instellen.
Wat is hier de meest praktische instelling van? Inzomen voor de afslagen en komende bochten, daarna uitzomen voor meer overzicht wat komen gaat?
Na 20.000km gereden met MRA-app ben ik benieuwd naar jullie instelling.@Gerard-van-Kemenade hoi Gerard
Je post deze vraag in het Android Auto en CarPlay gedeelte van het forum. Als dat ook je bedoeling was is dat wat mij betreft oké. Je mist dan wel de gebruikers die alleen de app gebruiken zonder AAof CP.
Voor het echte gebruik van de app geef ik er de voorkeur aan om dat te doen met een rugged tablet zodat ik echt alle mogelijkheden van de app kan benutten.
Qua instellingen heb alles op automatisch staan en heb zo M.I. het maximale profeit van de app.
Dat geldt overigens ook voor mijn AA stukje als ik met de auto op pad ben. Alles automatisch
Gemak dient de mens laat de app maar werken, kan ik lekker genieten van de rit -
Hier is de foto bij uw vraag. @Gerard-van-Kemenade