Opnieuw starten in Carplay stuurt MRA je terug naar begin?
-
Hallo,
Wanneer ik na een pauze de route op mijn carplay scherm opnieuw start, dan wil MRA mij terugsturen naar het beginpunt - ik wordt dus niet naar het dichtsbijzijnde of volgende routepunt gestuurd (route punt automatisch overslaan en "gebruik mijn positie" allebei ingeschakeld).
Als ik hetzelfde doe maar dan rechtstreeks op mijn mobieltje, dan start de route wel goed vanaf mijn huidige positie.
Iemand een idee waarom dit vanaf het carplay scherm niet goed werkt? Ik gebruik Carpuride als Carplay scherm. -
Hallo,
Wanneer ik na een pauze de route op mijn carplay scherm opnieuw start, dan wil MRA mij terugsturen naar het beginpunt - ik wordt dus niet naar het dichtsbijzijnde of volgende routepunt gestuurd (route punt automatisch overslaan en "gebruik mijn positie" allebei ingeschakeld).
Als ik hetzelfde doe maar dan rechtstreeks op mijn mobieltje, dan start de route wel goed vanaf mijn huidige positie.
Iemand een idee waarom dit vanaf het carplay scherm niet goed werkt? Ik gebruik Carpuride als Carplay scherm.@jhawijnands hoi. Zorg dat je de optie starten van het dichtstbijzijnde punt op de route aan hebt staan. Probleem opgelost. Have fun