Route maken in TomTom kaart en vervolgens met de app navigeren
-
Beste,
een vraagje. ik heb zowat al mijn routes gemaakt met de tomtom kaart omdat ik ook de tomtom gebruik. nu wil ik stilaan de app gebruiken om te navigeren. Als ik een route gemaakt op de tomtom kaart wil navigeren met de app, maakt de app er een track van en mis ik enkele opties bij de start van de navigatie. Moet ik dan alle routes openen en vervolgens de Here kaart selecteren? of mis ik iets? -
Beste,
een vraagje. ik heb zowat al mijn routes gemaakt met de tomtom kaart omdat ik ook de tomtom gebruik. nu wil ik stilaan de app gebruiken om te navigeren. Als ik een route gemaakt op de tomtom kaart wil navigeren met de app, maakt de app er een track van en mis ik enkele opties bij de start van de navigatie. Moet ik dan alle routes openen en vervolgens de Here kaart selecteren? of mis ik iets?@Bruno-7
Ja, de app maakt gebruik van de Here-kaart, dus je route maken in de tomtom kaart en daarna kaart wisselen naar Here. Even de punten controleren of ze goed op de routelijn staan, want de kaarten (wegen) verschillen per kaart. Vergeet niet om routepunten toe te voegen, bereken het aantal punten over de afstand van de totale route, gebruik 4 a 5 punten per kilometer en zet deze op een technisch juiste plaats neer, dus na een bocht, na een rotonde, na een splitsing
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login