Veerpont als routeovertreding gaat te ver
-
De meesten weten wel dat veerponten en MRA/Here niet elkaars grote vrienden zijn.
Gisteren moest ik in Ierland een veerpontje nemen. Zoals de meeste veerponten had ook deze een stabiele zomer- en winterdienstregeling.
Toch werd de veerpont als een keiharde route overtreding gepresenteerd. Niet aan het begin van de route maar toen ik voor de pont stond te wachten.
Dat is toch niet nodig? -
Ik zou ook denken dat het geen route overtreding op zou moeten leveren. Had je de route wel op kortste staan?
-
Vreemd. Maar zoiets heb ik ook gehad in Noorwegen. Misschien toch nog een klein bugje!
-
Route stond op korste. Ik had er met plannen al rekening mee gehouden en waarschuwingen bij routepunten gezet.
Die route overtreding verbaasde mij vooral -
Ik zou de logfiles produceren en met een ticket insturen. Misschien dat de devs nog wat kunnen vertellen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login