New beta! 5.0.3 (447)
-
Ein Vorschlag: s. Bild, so war das da gemeint, denn ich finden den Hinweis das beim abmelden Dinge gelöscht werden schon sehr wichtig !
Vorschlag:

Original, hier ist die Auswahl zwischen "Meine Geräte" und "Abmelden" zu dicht beieinander. Ein Hinweis das was gelöscht wird fehlt auch !

-
hopelijk krijg ik nu niet tig meldingen. op een aantal tablets geinstalleerd zowel ios als android en op aantal telefoons ios en android. hopelijk word bij upgrade van app status gelijk offline gemaakt zodat ik alleen met 2 items kan inloggen op app. we gaan het ervaren. op android trouwens beta en op ios gewoon.
@Bouke-Ent said in New beta! 5.0.3 (447):
hopelijk krijg ik nu niet tig meldingen.
Je heb een limiet van drie apparaten waarvan er twee tegelijkertijd ingelogd kunnen zijn. Wissel jij vaker van toestel dan van sokken? Pas als je met het derde apparaat wilt navigeren dan krijg je op dat apparaat de melding om je af te melden van één van je andere apparaten. En dat vergt bijna geen extra handelingen...
-
@Corjan-Meijerink may I ask the question: what is the background for simultaneously use of 2, but not 3 devices?
And may it is misunderstood: if someone is using 2 mobile phones for navigation at same time - and uses a tablet at night in hotel room - this is not counted as third device? I believe the first 2 devices are used for navigation during the ride. And the third device is just in use in the hotel at evening - while the app at the 2 navigation devices is switched off. Then there are not 3 devices in count, or? I mean in the hotel, no one is going to navigate...?
-
Je heb een limiet van drie apparaten waarvan er twee tegelijkertijd ingelogd kunnen zijn. Wissel jij vaker van toestel dan van sokken? Pas als je met het derde apparaat wilt navigeren dan krijg je op dat apparaat de melding om je af te melden van één van je andere apparaten. En dat vergt bijna geen extra handelingen...
@Rob-Verhoeff said in New beta! 5.0.3 (447):
Der Begriff „Abmelden“ ist irreführend, denn mit der einen Funktion „s.Bild“ Symbol rechts wie ein „Ausgang“ wird nicht abgemeldet sondern nur das Gerät ausgetragen und damit auf das 3. Gerät gewechselt…
Wenn man dann den Status abfragt ist die App an diesem Gerät freigegeben!!!The term "log out" is misleading, because with the one function "s.picture" symbol on the right like an "output" is not logged out but only the device is logged out and thus on the 3rd Device changed...
If you then ask for the status, the app is released on this device!!!

-
Der Begriff „Abmelden“ ist irreführend, denn mit der einen Funktion „s.Bild“ Symbol rechts wie ein „Ausgang“ wird nicht abgemeldet sondern nur das Gerät ausgetragen und damit auf das 3. Gerät gewechselt…
Wenn man dann den Status abfragt ist die App an diesem Gerät freigegeben!!!The term "log out" is misleading, because with the one function "s.picture" symbol on the right like an "output" is not logged out but only the device is logged out and thus on the 3rd Device changed...

@Hubert-Thoring said in New beta! 5.0.3 (447):
The term "log out" is misleading, because with the one function "s.picture" symbol on the right like an "output" is not logged out but only the device is logged out and thus on the 3rd Device changed...
And that's where translating Dutch to English to German goes wrong! I didn't use the term "Log out" in Dutch!!! So thank you for your comment that is not saying anything.
-
La verdad, lo que no entenderé nunca es no respetar el idioma original del post.
No todo el mundo habla alemán o neerlandés o, como en mi caso, castellano.
Tan difícil es mantener el mismo idioma?The truth is, what I will never understand is not respecting the original language of the post.
Not everyone speaks German or Dutch or, as in my case, Spanish.
Is it so difficult to maintain the same language?Die Wahrheit ist, dass ich nie verstehen werde, dass die Originalsprache des Beitrags nicht respektiert wird.
Nicht jeder spricht Deutsch oder Niederländisch oder, wie in meinem Fall, Spanisch.
Ist es so schwierig, die gleiche Sprache beizubehalten?De waarheid is dat ik nooit zal begrijpen dat ik de oorspronkelijke taal van de post niet respecteer.
Niet iedereen spreekt Duits of Nederlands of, zoals in mijn geval, Spaans.
Is het zo moeilijk om dezelfde taal te behouden? -
@Rob-Verhoeff ik ga terug naar max 2. maar ik heb nog een paar oude telefoons en tablets waar mra nog op staat. ik ga ze wel eerst deinstalleren omdat ze in theorie al ingelogd zijn. ik gebruikte voor kleine aanpassingen van routes een tablet met app in planner omdat menu op klein scherm in app iets handiger is dan webplanner in chrome. daar springen menus nog wel eens naar vreemde plaatsen en touch is minder handig.
optie blijft dan in en uitloggen..... maar dat is niet mijn voorkeur.op telefoon route aanpassen is me iets te klein.
Bouke
-
@Rob-Verhoeff ik ga terug naar max 2. maar ik heb nog een paar oude telefoons en tablets waar mra nog op staat. ik ga ze wel eerst deinstalleren omdat ze in theorie al ingelogd zijn. ik gebruikte voor kleine aanpassingen van routes een tablet met app in planner omdat menu op klein scherm in app iets handiger is dan webplanner in chrome. daar springen menus nog wel eens naar vreemde plaatsen en touch is minder handig.
optie blijft dan in en uitloggen..... maar dat is niet mijn voorkeur.op telefoon route aanpassen is me iets te klein.
Bouke
@Rob-Verhoeff ik ga terug naar max 2. maar ik heb nog een paar oude telefoons en tablets waar mra nog op staat. ik ga ze wel eerst deinstalleren omdat ze in theorie al ingelogd zijn.
Houd er rekening mee dat je met max 3 apparaten mag werken! Als je inlogt met de 4e dan blokkeert je account

-
Just noticed the devices issue. I’m lifetime member, MRA in iPhone 16 and iPad. Connected to my Harley, I received message that I need a navigation next subscription to use it. Now I try to disconnect from iPad… anyway they are only TWO devices!! (If web browser connections from PC are allowed)
Update: after deleted app from iPad, so I have only on iPhone, the CarPlay connected with iPhone goes well. Tried connecting to Audi and to Harley.
So… problem is when I have app logged on 2 devices? -

@Hubert-Thoring where may I see this screen?? I’m looking out from app but I cannot find where to see my devices logged…