optie om deze mooie routes te exporteren?
-
De navigatie heeft een unieke functie om snel een mooie rondrit of route maken.
Werkt echt erg snel en goed.
Maar omdat AA niet helemaal ongestoord werkt mis ik de export functie. Er is wel een qr om re delen maar ik zou graag zien dat de route via een gpx snel gedeeld kan worden bv via email of whatsapp.
Dan kan ik hem makkelijk overzetten naar bv TomTom en met mijn motormaat die met de BMW ap navigeert.Ik zoek eigenlijk MRA voor dummies.

M vr gr, Siebo.

-
undefined Nick Carthew moved this topic from [Web] Suggestions and Discussion
-
De navigatie heeft een unieke functie om snel een mooie rondrit of route maken.
Werkt echt erg snel en goed.
Maar omdat AA niet helemaal ongestoord werkt mis ik de export functie. Er is wel een qr om re delen maar ik zou graag zien dat de route via een gpx snel gedeeld kan worden bv via email of whatsapp.
Dan kan ik hem makkelijk overzetten naar bv TomTom en met mijn motormaat die met de BMW ap navigeert.Ik zoek eigenlijk MRA voor dummies.

M vr gr, Siebo.

@siebo-vd-berg Ik ben niet jouw 'Dummie'
maar ga proberen het uit te leggen. Dat delen als .gpx kan wel, maar vergt iets meer handelingen! Als je die mooie rondrit hebt laten samenstellen handel dan als volgt:- klik dan onderin het scherm op de button [Opslaan] (je moet die balk eerst iets naar rechts swipen). In een groene melding zie je dat de route is opgeslagen.
- klik in diezelfde onderste menubalk en naast het iccontje voor de QR-code op [Open route].
- klik op het pijltje met daaronder liggende streepje (kies download type).
- je ziet nu een scrollmenu met de mogelijkheden om te exporteren naar .gpx.
- selecteer jouw gewenste .gpx formaat.
- klik op de gele button [Download].
- Je krijgt een melding 'Bestand is opgeslagen!' en in het geel staat de knop [Exporteren] al klaar.
- klik op [Exporteren].
- selecteer nu jouw favoriete app waar je de route mee wilt delen.