Thork racing t865x
-
Hallo,
Is er iemand de Thork Racing t865x tablet al uitgebreid gebruikt?
Marinus van Deudekom heeft er een mooie blog over gemaakt maar ik was eigenlijk nieuwsgierig naar zijn ervaring na bijna één jaar...
Welke remote gebruiken jullie en waarom?Thx,
-
Ik gebruik tablet ongeveer een jaar. Met een Silverfox remote.
Ben erg tevreden over toestel, vooral omdat het meer is dan een navigatie apparaat.
Ik gebruik het ook op vakantie voor routes plannen (met MRA), whatts app, etc.
Er zit tegenwoordig ook een routeplanner bij DMD2, maar nog erg basic en ik denk niet dat het zo uitgebreid wordt als met MRA. Meer gefocust op off road rijden.
Ik gebruik tablet soms zelfs met DMD2 routeplanner en MRA tegelijk actief. -
Hi,
I also use the T865X. Have been using it for over 1 year now. Great device!
MRA is my go to for navigating and I use a custom remote that I built.
It is basically a bluetooth keyboard with keys mapped like a SilverFox.
I replaced a broken Garmin XT and I would do it again tomorrow if I had too.The only issue I have is that MRA will "restart" when my remote disconnect or reconnect when it is in the foreground. That happens when I shut the bike off to gas up or eat. It's a minor annoyance but I use Macrodroid to put MRA in the background when the power to the tablet is turned off. That way, my navigation/track recording is not interrupted. I have a support ticket on this. Hopefully, they will find and fix the issue.(Happens on my Samsung Galaxy as well)
Let me know if you have other questions.
Cheers!
-
Hallo,
Is er iemand de Thork Racing t865x tablet al uitgebreid gebruikt?
Marinus van Deudekom heeft er een mooie blog over gemaakt maar ik was eigenlijk nieuwsgierig naar zijn ervaring na bijna één jaar...
Welke remote gebruiken jullie en waarom?Thx,
@Mils Ik heb de tablet dit hele seizoen gebruikt en ik ben nog steeds verschrikkelijk tevreden over de tablet. Ik heb het ondertussen onder alle weersomstandigheden getest en hij heeft me geen enkele keer in de steek gelaten. Super goed afleesbaar scherm. Ik gebruik MRA niet in de full screen mode omdat ik op die manier om andere apps kan starten zonder MRA te hoeven afsluiten. Het scherm is zo groot dat dat ook heel makkelijk kan.
De SilverFox H1 heeft mijn setup compleet gemaakt en is voor mij een perfecte aanvulling. Het scherm bedienen met handschoenen aan is niet altijd succesvol en met die remote kun je de meest essentiële zaken doen.
Ik heb ik gekeken naar de navigatie module van Thork maar dat komt nog niet in de buurt van de mogelijkheden van MRA. Logisch want hun primaire doel is off road navigatie en dat heb ik met mijn GolgWing niks te zoeken.
Het kost een paar centen maar dat is het zeker waard.
Nog steeds een echte aanrader -
@Mils Ik heb de tablet dit hele seizoen gebruikt en ik ben nog steeds verschrikkelijk tevreden over de tablet. Ik heb het ondertussen onder alle weersomstandigheden getest en hij heeft me geen enkele keer in de steek gelaten. Super goed afleesbaar scherm. Ik gebruik MRA niet in de full screen mode omdat ik op die manier om andere apps kan starten zonder MRA te hoeven afsluiten. Het scherm is zo groot dat dat ook heel makkelijk kan.
De SilverFox H1 heeft mijn setup compleet gemaakt en is voor mij een perfecte aanvulling. Het scherm bedienen met handschoenen aan is niet altijd succesvol en met die remote kun je de meest essentiële zaken doen.
Ik heb ik gekeken naar de navigatie module van Thork maar dat komt nog niet in de buurt van de mogelijkheden van MRA. Logisch want hun primaire doel is off road navigatie en dat heb ik met mijn GolgWing niks te zoeken.
Het kost een paar centen maar dat is het zeker waard.
Nog steeds een echte aanrader@Marinus-van-Deudekom
Ik heb gelezen dat je de Silverfox via bluetooth moet verbinden en MRA niet goe werkt als je de kabel gebruikt.
Zou dit zo ook met de originele controler van Thork Racing zijn of zou met deze wel alle functies werken? -
@Mils Pretty sure that any remote hardwired to the DMD-865X would not work with anything other than the apps supported by the "manage" app (Formerly the Button App) since it appears that the remote goes thru that app to send commands if wired. Silverfox uses the same DMD app once wired.