MRA app loopt vast na onderbreking van stroom extern scherm
-
Dit is volgens mij al vaker gemeld maar komen jullie ook met een oplossing. Ik gebruik de MRA app op mijn telefoon in combinatie met mijn Maxca C5 pro. Als de Maxca uitgeschakeld wordt en vervolgens weer opgestart wordt loop de MRA app vast op mijn telefoon. IK krijg op mijn telefoon Navigatie hervatten maar als ik dat doet krijg ik een grijs scherm en er gebeurt niks meer. Het enige wat ik kan doen is de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten. Ik heb vandaag eens met Kurviger gereden om dit ook eens uit te proberen en na uitschakeling van de Maxca en vervolgens weer op te starten was het enige wat Kurviger vraagt is de route hervatten en vervolgens gaat de app zonder problemen verder. Dus dit probleem zit hem echt in de MRA app
-
@Mart-van-Walderveen zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice en hierbij de logs van je app kunnen delen?
De logs krijg je door het versienummer onderaan je profiel pagina (waar alle instellingen staan) lang in te drukken.
-
@Corjan-Meijerink Sorry als ik het niet begrijp maar bedoel je dit? mra_log.txt
-
@Mart-van-Walderveen
-
@Mart-van-Walderveen
Voeg het bestand toe aan een nieuw ondersteuningsticket en vermeld dit forumbericht.
Attach the file to a new support ticket and mention this forum post.
https://www.myrouteapp.com/support -
@Nick-Carthew Dank voor de mededeling ik heb dit zojuist ingediend
-
Ik gebruik MRA op mijn Goldwing 1800 via Android Auto. Wanneer ik een rit rij zonder onderweg te stoppen dan werkt MRA (Android Auto) perfect. Maar van zodra de rit onderbroken wordt en terug opgestart wordt, dan blokeert MRA volledige en blijft de navigatie happeren op de laatste stopplaats. Zelfs na meerdere malen "NAVIGATIE opstarten" beweegt er niets. Met Google Maps of met Waze via android Auto heb ik geen enkel probleem. Wat is hier jullie oplossing voor..?
-
@Mangelschots My personal experience: it happens sometimes, not all the time. When it does happen, I have noticed that the phone display is stuck too, and the AA screen is reflecting what the phone has. To get going again, I turn the AA screen off, reboot the phone (just closing the MRA app isn't enough) then restart MRA and turn on the AA display.
I suppose that clearing memory and cache without rebooting may be enough but, given that I am stopped on the side of the road when trying to fix this, I just do the reboot.
Vinnie