@Ralph-Janssen, Dat zei ik dus al:
Hou er rekening dat de functie "routepunt overslaan" een planner functie is, en niet compatible is met de MRA Navigation. Als je met de app navigeert zul je dus nog steeds die omleiding krijgen.
@Nomko-Nomden said in Gesloten voor Auto maar niet voor motor (Bord C06):
Maar die functie "overslaan", waarom werkt dat niet in de MRA navigatie app??? MRA is toch MRA zou je zeggen, dus zou het ook in de app moeten werken? OF ben ik nu te kort door de bocht aan het denken?
Ik snap je redenering, maar het is nรจt te kort door de bocht inderdaad . De verklaring zit in het feit dat zowel de app als het web weliswaar beide met HERE werken, maar gebouwd zijn op 2 verschillende platformen. Beide ondersteunen het overslaan niet, maar op het MRA platform van de planner wordt dat opgelost door meerdere berekeningen te combineren. Binnen het HERE platform waar de app op gebouwd is, is dat niet mogelijk. Hopelijk verschijnt er wel ooit een update welke het overslaan native mogelijk maakt in de HERE SDK.
@Edwin_M said in Gesloten voor Auto maar niet voor motor (Bord C06):
Ik ga er wel vanuit dat een Motor routeplanner (of eerder all purpose met specifieke profielen) me helpt. Niet dat je academisch geschoold moet gaan zijn om nog een route te kunnen maken.
Ik ben niet academisch geschoold. Als het mij lukt moet het iedereen lukken
Word ook steeds belangrijker want het aantal uitsluiting voor motoren en alleen bestemmingsverkeer (hoe sluit je dat dan weer uit) neemt alleen maar toe.
Ja, heb je groot gelijk in! Al die regeltjes van 's zomers niet, 's winters wel, na 19 uur wel, daarvoor niet, op zon en (soms) feestdagen niet, anders wel en meer van de ambtelijke academische "oplossingen" vormen een grote uitdaging voor navigatie-software...