Automatisch Route Doorlopen Streetview
-
Hallo Iedereen,
Zou het mogelijk zijn en een idee om de route die je uitgestippeld hebt automatisch te laten doorlopen via streetview.
Hierbij bedoel ik dat je die niet handmatig moet doorklikken, maar dat die steeds zelf doorloopt in de route die je gemaakt hebt. Op deze manier kan je je eigen route vanuit rijders perspectief volgen. -
@Vincible klinkt super maar of dit te realiseren is, geen idee
-
@Vincible Streetview is sowieso niet overal geweest, dus van veel leuke kleine weggetjes zal dat niet beschikbaar zijn.
-
@Vincible Ik heb in het verleden wel eens een website gezien waar je een GPX kon uploaden en die er dan met StreetView doorheen liep, maar daar heeft Google vrij snel een einde aan gemaakt. MRA zal een gebruiksovereenkomst hebben met Google (of een tussenpartij) voor het gebruik van StreetView. Ik gok dat dergelijk gebruik niet is toegestaan, omdat het een bovengemiddelde belasting van de StreetView systemen oplevert.
-
@Vincible Leuk en erg complex idee
Ook vooral snel prijzig gezien bepaalde licentie bepalingen.We hebben nu wel de animeer functie maar dat lijkt natuurlijk niet op streetview
-
@Corjan-Meijerink Als iedereen 10€ stort, lukt het dan wel ? of als abonnement ?