@Jan-Willem-Niemeijer said in De route wil de weg niet volgen.:
Dit is de route van het screen shot.
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/8673851?mode=share
Het gaat om het stuk tussen waypoint 10 en 11
Heb j er zelf al iets aan veranderd? Want routepunten 10 en 11 zijn aardig uitgebreid zie ik...
En dan valt mij nog iets:
Routepunt 15 gaat ineens "haast 90 graden" haaks de bocht om (routepunt 15). Dit is in de OSM map.
Maar zet ik de kaart om naar HERE, dan loopt de route door over de L76 (screenshot 2). Maar het lijkt erop dat routepunt 15 ook niet lekker zit (zie rode pijl 3de screenshot).
Gooi ik de standaardmap op de TomTom versie, dan gooit MRA de route compleet om (zie 4de screenshot)!
Ik denk dat je tussen routepunt 16 en 16 ook nog wel 1 of 2 routepunten kunt neerzetten om de route wat solider te maken zeg maar (rood omcirkeld gebied 5de screenshot).
Ik heb zelf 2 routepunten toegevoegd en de kaart omgezet naar TomTom kaart, dan zie je gelijk al dat de route meer de route volgt die je wil hebben. Ook onder HERE volgt ie de route meer bovenlangs dan direct via de L76 te gaan. Alleen zou je dan dus tussen (mijn) routepunt 15 en 16 een extra routepunt moeten plaatsen om de route meer via Kralingen/Lanzerath te laten volgen.