Ik MyRoute-app via Android Auto niet afsluiten!
-
Het lukt bij niet om MyRoute-app af te sluiten via de Android Auto module. Ook niet als in de app op de telefoon afsluit. Ik merk zelfs dat de app op het scherm in de auto vastloopt en waar je op dat moment rijdt niet weergeeft. Het beeld blijft dan hangen. Zijn er opties of oplossingen?
Bij andere apps heb ik hier geen last van. De smartphone is bij met allen updates van het OS en apps. -
Klopt. Via Android Auto kan je de app niet afsluiten. Geen enkele app overigens. Dat moet via de smartphone. Koppel daarvoor wel eerst de smartphone los van je Android Auto scherm en daarna pas de app afsluiten.
-
Klopt. Via Android Auto kan je de app niet afsluiten. Geen enkele app overigens. Dat moet via de smartphone. Koppel daarvoor wel eerst de smartphone los van je Android Auto scherm en daarna pas de app afsluiten.
@M.-Schrijver
Je zegt:
"Koppel daarvoor wel eerst de smartphone los van je Android Auto scherm en daarna pas de app afsluiten."
Bedoel je dan gewoon Android Auto uitschakelen, of moet je daarvoor op je Android telefoon ergens de instructie geven om los te koppelen?