Finishvlag en andere icoontjes
-
Is het mogelijk om eigen icoontje zoals een finishvlag toe te voegen aan een route?
Daarnaast, je kunt aan het startpunt "GO" toevoegen. Is het ook mogelijk "Finish" toevoegen eventueel met een automatisch toegevoegde finishvlag? -
undefined Hans van de Ven MR.MRA moved this topic from Routes & Tracks
-
Hallo @Hans-Baars ik heb het onderwerp verplaatst naar (Web) Suggertions and Discussion.
-
-
Je kan de benaming van het startpunt aanpassen door a) de straatnaam te wijzigen en b) een notitie toe te voegen. Beide worden dan uitgesproken in de MRA Next navigatie app. Zie screenshot hieronder (rode pijl straatnaam wijzigen/blauwe pijl notitie toevoegen).
-
Het icoon zelf wijzigen is helaas niet mogelijk. Persoonlijk heeft dit voor mij geen extra meerwaarde om de symbolen voor de zachte/harde routepunten te wijzigen. Je kan bij elke routepunt een extra icoon bijplaatsen vanuit het menu om duidelijk te maken waar de routepunt voor dient. Maar ook deze "bibliotheek" is beperkt (zie screenshot groene pijl).
Waar ik wel meerwaarde inzie, is dat je zelf kan bepalen wat voor icoon je bij een routepunt wilt plaatsen. Of vanuit een bibliotheek zoals nu het geval is, of een eigen icoon uploaden (wel met bepaalde limitaties qua formaat en/of grootte).
-