Grootte van POI en routepunten
-
Veel updates terug is er een instelling in gekomen om de grootte van de POI aan te passen. Ik was en ben daar erg blij mee aangezien de standaard grootte van POI op de kaart gewoon (te) klein is.
Door deze instelling had ik mooie duidelijke POI die ongeveer even groot waren als de routepunten.Nu na de winterstop verbaas ik mij over een verandering. Wellicht bewust, wellicht een foutje ergens ingeslopen.
Mijn POI zijn nog steeds even groot als voor de winterstop maar de routepunten zijn nu zo groot als luchtballonnen.Is dit bewust? Voor mij is default grootte, groot genoeg.
-
@M-Schrijver je kunt de grote van the poi nog steeds aanpassen. Misschien stond hij nog op de instellingen van voor je winterslaap
-
Dat klopt. Maar de grootte van de routepunten veranderen nu ook mee. Dat was eerder niet
Aangezien de standaard grootte van de POI echt heel klein is. Heb ik de grootte van de POI op 1.8x staan. Dat heeft nu als gevolg dat de routepunten nu zo groot zijn als luchtballonnen. -
@M-Schrijver said in Grootte van POI en routepunten:
Heb ik de grootte van de POI op 1.8x staan.
Op iOS gaat de stapgrootte in stappen van 0.25. Is dat op Android anders dan? Overigens i de afbeelding hieronder is de grootte van de POI ingesteld op 1.25. Wat is dan de grootte van jouw luchtballon?
-
Vorig jaar was een routepunt ongeveer net zo groot als jouw P+R POI als ik POI grootte op 1.75-2.0x had staan.
Nu schaalt een routepunt mee met de POI grootte. -
@Rob-Verhoeff said in Grootte van POI en routepunten:
Wat is dan de grootte van jouw luchtballon?
Eerlijk gezegd vind ik de afmeting van jouw routepunt ook véél te groot ten opzichte van de POI symbolen.
@M-Schrijver said in Grootte van POI en routepunten:
Nu schaalt een routepunt mee met de POI grootte.
Dat de routepunten mee schalen klopt, dat is enkele versies geleden geïntroduceerd. Daar is ook behoorlijk wat testwerk in verricht, en ook ik kan me achteraf niet voorstellen dat dit is waartoe we gekomen zijn.
-
Een screenshot van mijn Android Auto scherm.
Zoals gezegd. Vorig jaar waren ongeveer even groot als de POI.
Als ik @Con-Hennekens goed begrijp lijkt het erop dat er ondanks het testen toch ergens iets mis gegaan is.