Routes van een Reis weergeven op kaart.
-
Ik vermoed dat het kan, maar kon het niet vinden in de webtool of op dit forum..
Bestaat er een mogelijkheid om alle routes die je hebt gemaakt voor een reis allemaal samen op een kaart weer te geven ? ( zonder routepunten )
Ik weet dat je routes kan toevoegen , via Routes, maar die zijn telkens weer weg, idee is om een overzichtskaart te hebben.. -
Dat kan:
In het linker menu, klik op de knop met de 3 horizontale balkjes:
Klik dan op de link Routes:
En dan kan je de routes toevoegen die je zien wilt:
Let wel op: de routes die je toevoegt kan je niet bewerken! Alleen bekijken.
-
@Nomko-Nomden Deze heb ik gevonden, maar bij een volgende logon moet ik ze opnieuw toevoegen ? Of doe ik wat fout ?
-
@Kris-Lemaire Ik doe een volledige route overzicht meestal bij meerdaagse tripjes. Maar als ik ze toevoeg, dan blijven ze gewoon in de lijst staan.
Net ff getest en bij mij werkt het wel. Geen idee waarom het bij jou niet werkt.
Welke browser gebruik je? Ruim je bij het afsluiten alle cookies, website gegevens, etc automatisch op door de webbrowser?
heb je een link naar die route? Dan test ik het bij mij.
-
@Nomko-Nomden Link gestuurd via chat, bedankt voor de moeite !
-
@Kris-Lemaire ik heb ernaar gekeken en een paar routes in mijn wogen map gezet. maar als ik bij 1 route de rest "erachter hang" bemerk ik niks. uitloggen, browser afsluiten en opnieuw opstarten en weer inloggen maakt geen verschil. de andere routes blijven gewoon zichtbaar in die ene route. het moet echt iets zijn bij jou denk ik dan...
-
@Nomko-Nomden Dank voor de moeite, ik probeer even in een andere browser dan, is wel merkwaardig..