MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

plaats kaart

General Discussion
    7
    10
    470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • hennie boksman
      hennie boksman last edited by

waarom krijg ik mijn plaats kaart niet te zien als ik een nieuwe route wil maken

Hans van de Ven MR.MRA Nick Carthew 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @hennie boksman last edited by

@hennie-boksman

De browser toegang geven tot je locatie

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

hennie boksman 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Nick Carthew
          Nick Carthew RouteXperts Instructor @hennie boksman last edited by

@hennie-boksman

Gebruikt u een VPN? Als dat zo is, probeer het dan uit te schakelen en MRA opnieuw te testen.

Are you using a VPN? If you are, try turning it off and test MRA again.

Always willing to help if I can.
          Triumph Tiger 1200 XRT called Tina.
          MRA Navigation Next and SilverFox B8J bar buttons.
          Quadlock wireless mount for IPhone 11.
          Cardo Scala Packtalk Bold.
          TomTom Rider 500. (In the cupboard now)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • hennie boksman
            hennie boksman @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA mijn browser staat goed VPN uit gezet elke keer als ik een nieuwe route wil maken krijg ik mij eigen plaats kaart niet te zien, dit heb ik nog nooit eerder aan de hand gehand, al is het wel meer als een half jaar geleden, kunnen jullie mijn verder helpen heb nog maals de instructie video gezien maar ik kom er niet uit.
            groetje hennie

Nomko Nomden Ralph Janssen 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Nomko Nomden
              Nomko Nomden @hennie boksman last edited by

@hennie-boksman
              welke webbrowser gebruik je?
              en laat ke bij het afsluiten van jouw browser alle cookies, website gegevens, etc automatisch verwijderen door de browser?

want dit heeft ook effect op jouw locatie toegang door de webbrowser omdat dit in een collie vastgelegd wordt.

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

• Ralph Janssen
                Ralph Janssen @hennie boksman last edited by

@hennie-boksman said in plaats kaart:

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA mijn browser staat goed VPN uit gezet elke keer als ik een nieuwe route wil maken krijg ik mij eigen plaats kaart niet te zien, dit heb ik nog nooit eerder aan de hand gehand, al is het wel meer als een half jaar geleden, kunnen jullie mijn verder helpen heb nog maals de instructie video gezien maar ik kom er niet uit.
                groetje hennie

Welke VPN gebruik je?
                Ik gebruik NordVPN en die heeft zeer de neiging om achtergrond processen open te houden. Dan lijkt de VPN uit te staan maar door de achtergrond processen wordt (een deel) van de VPN toch nog open gehouden.

Triumph Tiger 800 Xrt 2020
                Yamaha tracer 700 (wifes bike)
                Using MRA next on Samsung A35 & OnePlus & DooGee T20 mini tablet

Drove a Yamaha TDM850 1998
                Used TomTom 6000 & Garmin devices with MRA

• hennie boksman
                  hennie boksman @Ralph Janssen last edited by

@Ralph-Janssen beste wat ik ook doe krijg mijn eigen locatie niet te zien ??????

Con Hennekens 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Con Hennekens
                    Con Hennekens @hennie boksman last edited by

@hennie-boksman, krijg je telkens de verkeerde locatie te zien, of helemaal geen locatie (wereldkaart)?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• white.mouse
                      white.mouse last edited by

Ik heb dit probleem inmiddels ook (weer).
                      Enige tijd geleden heb ik hier op dit forum deze vraag ook gesteld en de oplossing gekregen en doorgevoerd ( https://forum.myrouteapp.com/topic/8237/geen-wereldkaart-meer-bij-nieuwe-route).
                      Het is toen een hele tijd goed gegaan. Op enig moment echter, zonder dat ik in mijn browser iets veranderd heb, krijg ik niet meer mijn locatie maar eentje kilometers ver weg in beeld.
                      Ik heb van alles geprobeerd maar niets werkt. Ik heb de oplossing gevonden in het maken van een favoriet van mijn woonadres. Zo kom ik heel snel weer waar ik wezen moet.

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

• hennie boksman
                        hennie boksman @white.mouse last edited by

@white-mouse de ene keer doet ie het wel goed en de andere keer weer bij maken van een route.

• 1 / 1
                        • First post
                          Last post
                        ACTIVE USERS
                        POPULAR TOPICS
                        • Melding uitzetten

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Android auto op de motor

• Unable to select desired voice.

• Phone shut down due to overheating.

• Update 4.3.8 - 386 wann ?

• Route calculation not possible

MY GROUPS