Verdwenen routepunten Versie 4.3.0
-
Bij de vorige versie waren de routepunten van een vooraf opgeslagen route bij downloads zichtbaar tijdens navigatie, bij deze versie niet meer (zie bijgevoegde schermafbeeldingen) , wat doe ik hier verkeerd ?
-
@Debruyne-Danny Hoi Danny
Ik zie dat je de route hebt geëxporteerd met de 1.2 versie. Dan worden alleen de viapunten geëxporteerd en niet de vormingspunten. Maar de originele Track wordt ook mee geëxporteerd en daarmee zorg je ervoor dat de route blijft zoals hij was.
Ik denk dat je je vergist hebt een d vorige keer de 1.1 versie hebt gebruikt. Dan komen de vormingspunten wil mee -
Hi @Debruyne-Danny it is I think as @Marinus-van-Deudekom says
with gpx 1.2 you wont have the points, with gpx 1.1 you shouldHowever with the latest update it is no longer necessary to download the route if you wish to navigate it.
The new update is all about "Synchronising" your route library so all your routes are always available to navigate offline, so no more having to copy the route to the download folderhttps://forum.myrouteapp.com/topic/7738/new-update-4-3-0-project-sync?_=1725306691554
-
@Brian-McG the export is only when you use another system like a Garmin. The 1.2 version of made just for the Garmin devices
-
Ik heb die ook gereden. Er werden enkel 4 tracks ter beschikking gesteld. Dus heb je geen routepunten als je de track naar een route in de gps converteert.
De track, en dus ook de geconverteerde route liep helemaal niet over de N8.