Navigation Next blijft crash melden
-
Ondanks dat ik er geen gebruik van maak blijft NAV Next via Apple Carplay melden dat ie gecrasht is.
Dit is al een tijd aan de gang als ik met een andere navigatie rijd zoals Waze of Flitsmeister. Vreemde is dat Navigation Next niet ingeschakeld is geweest.
Ik ben in ieder geval gestopt met melden. Navigation Next werkt goed maar deze meldingen zijn vervelend.
Welk proces draait er op de achtergrond dat deze meldingen veroorzaakt? -
@Albert-van-den-Elsen Als je er geen gebruik meer van maakt, dan zou ik de app verwijderen van mijn toestel. Geen idee welk OS je gebruikt, maar de app geforceerd sluiten zou moeten helpen.
-
@Rob-Verhoeff you could go into app settings and temporarily disable the app. Also check if the app has full time access to GPS. Change it to only while the app is open to see if that helps.
-
@Rob-Verhoeff I believe he is saying that he was not using the app in those instances, not that he 'does not' use it.
Those crash messages have reappeared on my iPhone as well. The update (not sure of version) that was done to alleviate this issue did work for awhile, however, it is back. In my case, I've made zero changes to the phone, or the settings in the app. Appears something was either changed in the last update or the previous corrections did not pull through.
-
@Rob-Verhoeff Ray heeft dit probleem ook steeds met zijn iPhone en ACP. Het is even weg geweest, maar gisteren liet hij weten dat hij weer een crash had. Hij doet op dat moment niks met de MRA app of via ACP. Alleen stukkie rijden met de auto waarbij zijn telefoon via ACP verbinding maakt.
De MRA app verwijderen is inderdaad een oplossing... Lekker handig is die alleen niet
-
@CD130 ik vond de eerste zin in de vraag van TS een beetje verwarrend. Ik herken de problemen iig niet. Ook ik maak gebruik van CP maar dan bedraad. Geen problemen mee.
-
@Rob-Verhoeff Ray draadloos, dus dat is idd een verschil. En jij @Albert-van-den-Elsen? En krijg je de melding ook als de app geforceerd is afgesloten (door naar boven te swipen)?
-
ik heb op android ook gehad dat MRA next app tijdens het tracken een paar keer vast liep als ik ook een andere gps app gebruikte, bv kruviger pro v1 app.
als MRA op de voorgrond draaide heb ik geen vastlopers gehad tijdens het navigeren, wel tijdens het opstarten van de app maar dat is even kill en opnieuw en dan liep hij weer.
ik gebruikte wel versie waar sd verhaal nog werkte. met huidige versie weet ik het niet want dan zijn mijn kaarten weg als ik die installeer.
-
Ik hoor net van Ray dat hij denkt dat de app op de achtergrond nog actief is. De MRA app doet op dat moment niks. Hij maakt ook melding via de foutmelding. Die meldingen gaan naar Apple of ook naar de ontwikkelaars van MRA?
-
Locatie service?
In ieder geval MRA Next vraagt om toestemming voor locatie ook als deze op de achtergrond draait. -
@M-Schrijver goeie, deze staat wel op “altijd”, dus de vraag komt niet in beeld.