Toch niet steden vermijden?
-
Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik vind Tilburg een stad en had die ook graag vermeden!!
-
@Jan-van-Heugten misschien dan vermijden steden naar rechts zetten. zoals ik het nu zie heb je alleen tolwegen vermijden aanstaan.
-
@Jan-van-Heugten Bouke heeft gelijk
Als je de schuifjes naar rechts doet gaat die beperking werken en wordt de ondergrond groen. Dus als je steden en woonwijken naar rechts zet kom je niet in de schoonste stad van het land, Tilburg -
@Jan-van-Heugten beetje erg dom, terwijl ik toch van nature niet blond ben!!
-
-
@Bouke-Ent are you sure? On my app. The option is to Allow various roads. Red is don't allow and green is to allow.
-
Itβs indeed allowed roads.
Red is no, green is yes as @RetiredWingMan said.Might not be an alternative available on the short distance causing you to go through it.
-
@RetiredWingMan thanks to explain. i though it was avoid like in TT and on MRA planner.
-
@Jan-van-Heugten said in Toch niet steden vermijden?:
@Jan-van-Heugten beetje erg dom, terwijl ik toch van nature niet blond ben!!
Het blijkt dat ik blond ben. ik begrijp nu van cor jan dat jij inderdaad instellen goed heb staan. ik ging uit van situatie zoals in TT en MRA route planner dat je vermijden selecteer maar het blijkt dus andersom en toestaan.
-
@Corjan-Meijerink said in Toch niet steden vermijden?:
Itβs indeed allowed roads.
Red is no, green is yes as @RetiredWingMan said.Might not be an alternative available on the short distance causing you to go through it.
bedankt voor uitleg. ik dacht zoals in tt en in mara planner dat het vermijden was maar het blijkt dus toestaan te zijn.
-
@Marinus-van-Deudekom said in Toch niet steden vermijden?:
@Jan-van-Heugten Bouke heeft gelijk
Als je de schuifjes naar rechts doet gaat die beperking werken en wordt de ondergrond groen. Dus als je steden en woonwijken naar rechts zet kom je niet in de schoonste stad van het land, Tilburgik blijkt dus ongelijk te hebben, sorry.... ik dacht dat het vermijden was maar het blijkt toestaan te zijn. ik ben tt en mra planner gewent waar je vermijden aangeeft.
-
@Bouke-Ent ik heb het bericht van Corjan ook gelezen en die heeft natuurlijk gelijk
-
@Corjan-Meijerink, it might be a good idea make these functions equal in planner and app