... ja, dat ben ik dus. Een 66 jarige coder (ja, echt waar) uit het Groene Hart. Mijn motorrijbewijs is alweer 43 jaar oud. Ik werk op de Kop van Zuid in Rottûrdam, alwaar een motor geen overbodige luxe is.
Hobbies: muziek, fotografie, motorrijden.
Ik rijd het liefst gewoon in mijn eentje. Mijn teergeliefde zeerbeminde heeft wel een A-rijbewijs en ook een eigen motor gehad, maar durft, na een klein herseninfarct zes jaar terug, niet eens meer achterop.
Ik rijd alleen maar auto als het echt niet anders kan. Mijn woon/werkverkeer gaat altijd op de motor, ook 's winters. Ik rijd derhalve op een Honda NT700VA. Dat is het Transalp-blok, maar in een op maat gemaakt PanEuropean-achtige jas met geïntegreerde zijkoffers, in hoogte verstelbaar scherm op de kuip, en cardanaandrijving. Briljant ding uit het verdwenen segment van de midsize tourer.
Het zal nu een jaar of twee, drie terug zijn dat ik een lifetime-abonnement nam op Navigation Next, wat nu dus MRA Navigatie is geworden. In die tijd had ik er wat... issues mee, deels veroorzaakt door een RTFM exception en door de occasional crash (van de software, niet van mij).
Eigenlijk naar aanleiding van de mail over het tienjarig bestaan heb ik mijn inspanningen nieuw leven ingeblazen. De route app is nu veel beter en lijkt ook stabieler, en na het bekijken van een handje YouTube-videos snap ik nu ook hoe het werkt.